Produkcja siłowników pneumatycznych - Skok 1293mm

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe standardowe D18-D63, seria ACZS
REKOMENDOWANE
Średnica tłoka: 18mm - 63mm , Skok: 1293mm - 1293mm
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D18x1293, standardowy
Siłownik beztłoczyskowy D18x1293, standardowy
SKU:
ACZS-018-1293-MA
Średnica tłoka:
18 mm
Skok:
1293 mm

1892.90 zł
netto/szt.
szt.
2328.27 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Wysyłka w 24-48h więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe D18-D63, z krótkim wózkiem, seria ACZK
Średnica tłoka: 18mm - 63mm , Skok: 1293mm - 1293mm
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D18x1293, skrócony

1836.50 zł
netto/szt.
szt.
2258.90 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Wysyłka w 24-48h więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Produkcja siłowników penumatycznych

    • Czy siłowniki pneumatyczne mogą pracować w układach hydrauliki siłowej?

      Siłowniki pneumatyczne w sytuacjach kiedy wymagana jest praca przy zasilaniu olejem hydraulicznym mogą być stosowane. Typowe uszczelnienia stosowane w siłownikach pneumatycznych (poliuretan PU, guma NBR oraz Viton-FKM) są odporne na działania oleju hydraulicznego. Należy jednak stosować siłowniki pneumatyczne w zakresie podawanego dla konkretnego typu ciśnienia pracy. Jedyną niedogodnością jest w takim przypadku brak skutecznego tłumienia w krańcowych położeniach (amortyzacja) i zalecany jest demontaż uszczelek amortyzacji lub całkowite “otwarcie” dławika służącego do regulacji amortyzacji.

    • Jaka jest żywotność siłowników pneumatycznych pracujących w warunkach zapylenia?

      Warunki pracy w których występuje silne zapylenie (przemysł drzewny i meblarski, produkcja sypkich materiałów budowlanych, produkcja pasz, przemysł młynarski i spożywczy) negatywnie wpływają zarówno na tłoczysko siłownika jak i na elementy wewnętrzne. Siłowniki pneumatyczne do pracy w pyle powinny być wyposażone w osłony tłoczysk lub w dodatkowy zgarniacz mosiężny usuwający przyklejający się do tłoczyska pył.

    • Czy siłowniki pneumatyczne kompaktowe mogą pracować z długimi skokami roboczymi?

      Konstrukcja siłowników kompaktowych jest zoptymalizowana pod kątem minimalizacji ich długości pod zabudowę, co skutkuje krótkimi tulejami prowadzącymi tłoczysko oraz wąskim pierścieniem prowadzącym tłok. Siłowniki kompaktowe nie są przewidziane do długich skoków (optymalna długość to maksymalnie ok. 400 mm), co nie oznacza, że dłuższych siłowników nie wykonujemy. Zawsze jednak należy zapewnić w takim przypadku dodatkowe prowadzenie zewnętrzne (co konsultujemy z zamawiającym).

    • Czy siłowniki wyposażone w magnes z uszczelnieniami Viton mogą pracować w wysokich temperaturach?

      Problem ten jest typowy dla siłowników pneumatycznych i wynika ze ściśliwości powietrza. Nie jest on do wyeliminowania w 100% ale przy zachowaniu następujących zasad można w znacznym stopniu poprawić działanie takich układów:

      • należy zastosować równe długości przewodów pneumatycznych zasilających/odpowietrzających) siłowniki,
      • należy zastosować identyczne średnice przewodów dla wszystkich siłowników
      • zaleca się zastosowanie jednego zaworu rozdzielającego do sterowania wszystkimi siłownikami
      • należy całkowicie “odkręcić” dławiki amortyzacji

      nie zaleca się używania zaworów dławiąco-zwrotnych na siłownikach, ewentualnie regulację prędkości realizować za pomocą tzw. tłumików z dławieniem zamontowanych w zaworze rozdzielającym.

    • Jak skutecznie regulować prędkość siłowników?

      Do regulacji prędkości ruchu tłoczyska siłownika pneumatycznego stosuje się zawory dławiąco-zwrotne. Regulacja następuje na całej długości skoku i aby była jak najbardziej skuteczne należy:

      • zamontować zawory dławiąco-zwrotne jak najbliżej siłownika (zalecamy stosowanie zaworów dławiąco-zwrotnych wkręconych do przyłączy siłownika)
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco zwrotnego (chodzi o zawory tzw. przewodowe). Kierunek przepływu jest zaznaczony na schemacie, dławimy zawsze powietrze odpływające z komory siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym wylotem wkręcone w rozdzielacz, jednak regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

Dodano do koszyka

Cena jednostkowa: x
Usługa cięcia/rozpakowania:
Wartość koszyka:
Przejdź do koszyka
Dodano do koszyka

Cena jednostkowa: x
Usługa cięcia/rozpakowania:
Razem:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt
Nazwa produktu:
SKU:
Załączniki
Wyczyść formularz
Zapytanie o produkt