![envelopes-bulk.webp [13.30 KB]](https://air-com.pl/storage/image/core_files/2024/11/4/950b1e573a638fcee9c6b8664fcb92fd/webp/aircom/preview/envelopes-bulk.webp)
Bądź na bieżąco
Zapisując się do naszej bazy zyskasz: porady, informację o nowościach, dedykowane oferty i dostęp do limitowanych materiałów
Przesyłając, wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od Air-Com Pneumatyka-Automatyka
Konstrukcja siłowników kompaktowych jest zoptymalizowana pod kątem minimalizacji ich długości pod zabudowę, co skutkuje krótkimi tulejami prowadzącymi tłoczysko oraz wąskim pierścieniem prowadzącym tłok. Siłowniki kompaktowe nie są przewidziane do długich skoków (optymalna długość to maksymalnie ok. 400 mm), co nie oznacza, że dłuższych siłowników nie wykonujemy. Zawsze jednak należy zapewnić w takim przypadku dodatkowe prowadzenie zewnętrzne (co konsultujemy z zamawiającym).
Siłowniki kompaktowe standardowe posiadają amortyzacja mechaniczną w formie elastycznych zderzaków.
Siłowniki kompaktowe zblokowane i wieloskokowe zwiększają ilość możliwych aplikacji dla napędów pneumatycznych. Na bazie standardowego siłownika kompaktowego wykonuje się:
siłowniki zblokowane - dla zwiększenia siły działania 2x (siłowniki tandem), 3x lub 4x,
siłowniki wielopozycyjne - dla uzyskiwania wielu położeń w systemach pozycjonowania lub dozowania.
Zastosowanie siłowników kompaktowych zblokowanych i wielopozycyjnych znacznie zmniejsza wymiary przestrzeni pod ich zabudowę w porównaniu np. do siłowników standardowych ISO15552.
Tak, w korpusach siłowników kompaktowych wykonane są otwory gwintowane lub przelotowe do ich bezpośredniego przykręcenia do konstriukcji urządzenia.
Tak, każdy rodzaj siłownika kompaktowego posiada taką wersję.