Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia A54- czujnik kontaktronowy, >5<24V DC, <200V AC, LED, kabel 0,5 m

Sortuj wg:
Siłowniki ISO6431 serii C96 - SMC
Skok: 100 mm - 100 mm , Średnica tłoka D: 40 mm - 40 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) , Czujnik położenia: A54- czujnik kontaktronowy, >5<24V DC, <200V AC, LED, kabel 0,5 m - A54- czujnik kontaktronowy, >5<24V DC, <200V AC, LED, kabel 0,5 m
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO 6431 seria C96 (C96SDB40-100C-A54LS) - SMC

515.52 zł
netto/szt.
634.09 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki dwustronnego działania, z jednostronnym tłoczyskiem serii C(D)A2-Z - SMC
Skok: 150 mm - 50 mm , Rodzaj gwintu: R - R , Średnica tłoka D: 100 mm - 80 mm , Przyłącze elektryczne: Z (5 m) - Z (5 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik seria C(D)-A2 -Z (CDA2D80-150Z-A54Z) - SMC

1977.47 zł
netto/szt.
2432.29 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt