Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia A73- czujnik kontaktronowy, >5<24V DC, <100V AC, LED, kabel pionowy 3 m

Sortuj wg:
Siłowniki beztłoczyskowe ze sprzężeniem magnetycznym, z sankami z łożyskami kulkowymi serii CY1L - SMC
Skok: 160 mm - 160 mm , Średnica tłoka D: 25 mm - 25 mm , Czujnik położenia: A73- czujnik kontaktronowy, >5<24V DC, <100V AC, LED, kabel pionowy 3 m - A73- czujnik kontaktronowy, >5<24V DC, <100V AC, LED, kabel pionowy 3 m
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. magnetycznym seria CY1L (CY1L25H-160B-A73) - SMC

4456.90 zł
netto/szt.
5481.99 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe ze sprz. magn. seria CY1L - SMC
Skok: 115 mm - 115 mm , Średnica tłoka D: 20 mm - 20 mm , Czujnik położenia: A73- czujnik kontaktronowy, >5<24V DC, <100V AC, LED, kabel pionowy 3 m - A73- czujnik kontaktronowy, >5<24V DC, <100V AC, LED, kabel pionowy 3 m
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. magnetycznym seria CY1L (CY1L20H-115-A73) - SMC

3354.92 zł
netto/szt.
4126.55 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt