Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia A93- czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel poziomy, 0,5 m

Sortuj wg:
Stoły przesuwne pneumatyczne (stary typ) serii MXQ - SMC
Skok: 10 mm - 75 mm , Średnica tłoka D: 12 mm - 8 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Stół przesuwny pneumatyczny (stary typ) seria MXQ (MXQ12-20B-A93) - SMC

3983.76 zł
netto/szt.
4900.02 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Kompaktowe stoły przesuwne z dokładną prowadnicą rolkową serii MXS - SMC
Skok: 10 mm - 50 mm , Rodzaj gwintu: R - R , Średnica tłoka D: 12 mm - 20 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (kabel 3 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Stół przesuwny pneumatyczny kompaktowy seria MXS (MXS12-40B-A93L) - SMC

2968.48 zł
netto/szt.
3651.23 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki dwutłokowe, miniaturowe, dwustronnego działania serii CXSJ - SMC
Skok: 20 mm - 20 mm , Rodzaj gwintu: M - M , Średnica tłoka D: 20 mm - 20 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik dwutłokowy seria CXSJ (CXSJL20-20-A93L) - SMC

1912.44 zł
netto/szt.
2352.30 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe serii CQS - SMC
Skok: 10 mm - 40 mm , Średnica tłoka D: 16 mm - 25 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) , Opcja: CM (amortyzacja elastyczna, tłoczysko z gwintem zewnętrznym) - standard (tłoczysko z gwintem wewnętrznym) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQS (CDQSB16-10DCM-A93L) - SMC

420.25 zł
netto/szt.
516.91 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki do montażu bezp. serii CU - SMC
Skok: 50 mm - 50 mm , Średnica tłoka D: 25 mm - 25 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) , Czujnik położenia: A93- czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel poziomy, 0,5 m - A93- czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel poziomy, 0,5 m
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik do bezpośredniego montażu seria C(D)U (CDU25-50D-A93L) - SMC

657.35 zł
netto/szt.
808.54 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt