Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia A93V- czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel pionowy, 0,5 m

Sortuj wg:
Napędy obrotowe 3-poł. z napędem dwutłokowym serii MSZ - SMC
Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) , Czujnik położenia: A93V- czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel pionowy, 0,5 m - A93V- czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel pionowy, 0,5 m
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Napęd obrotowy 3-położeniowy dwutłokowy seria MSZ (MSZA50A-A93VL) - SMC

6323.10 zł
netto/szt.
7777.41 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe z blokadą tłoczyska, dwustronnego działania serii C(D)LQ - SMC
Skok: 100 mm - 100 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Średnica tłoka D: 32 mm - 32 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z blokadą tłoczyska serii C(D)LQ (CDLQA32-100DM-F-A93VL) - SMC

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki do montażu bezp. serii CU - SMC
Skok: 20 mm - 20 mm , Średnica tłoka D: 25 mm - 25 mm , Czujnik położenia: A93V- czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel pionowy, 0,5 m - A93V- czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel pionowy, 0,5 m
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik do bezpośredniego montażu seria C(D)U (CDU25-20D-A93V) - SMC

608.28 zł
netto/szt.
748.18 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt