Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia B59W (czujnik kontaktronowy, 5-24V DC, 2-kolorowy, kabel 0,5 m)

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne okrągłe seria CM2 - SMC
Skok: 95 mm - 95 mm , Średnica tłoka D: 25 mm - 25 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Czujnik położenia: B59W (czujnik kontaktronowy, 5-24V DC, 2-kolorowy, kabel 0,5 m) - B59W (czujnik kontaktronowy, 5-24V DC, 2-kolorowy, kabel 0,5 m)
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik okrągły seria CM2 (CDM2U25-95Z-B59W) - SMC

758.04 zł
netto/szt.
932.39 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne okrągłe seria CG1-Z - SMC
Skok: 50 mm - 50 mm , Średnica tłoka D: 32 mm - 32 mm , Rodzaj gwintu: Rc lub M w zależności od wykonania i średnicy tłoka - Rc lub M w zależności od wykonania i średnicy tłoka , Czujnik położenia: B59W (czujnik kontaktronowy, 5-24V DC, 2-kolorowy, kabel 0,5 m) - B59W (czujnik kontaktronowy, 5-24V DC, 2-kolorowy, kabel 0,5 m)
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik okrągły seria CG1-Z (CDG1BN32-50Z-B59W) - SMC

560.78 zł
netto/szt.
689.76 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt