Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia M9PW- czujnik elektroniczny, 2-kolorowy, 3-przew. PNP, kabel poziomy 0,5 m

Sortuj wg:
Siłowniki z prowadnicami seria MGP - SMC
Skok: 50 mm - 50 mm , Rodzaj gwintu: G - G , Średnica tłoka D: 32 mm - 32 mm , Typ prowadnic: M (prowadnica ślizgowa) - M (prowadnica ślizgowa) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Typ prowadnic
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z prowadnicami seria MGP (MGPM32TF-50AZ-M9PWL) - SMC

2411.87 zł
netto/szt.
2966.60 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe z prowadnicami seria MGQ - SMC
Skok: 50 mm - 50 mm , Średnica tłoka D: 12 mm - 12 mm , Czujnik położenia: M9PW- czujnik elektroniczny, 2-kolorowy, 3-przew. PNP, kabel poziomy 0,5 m - M9PW- czujnik elektroniczny, 2-kolorowy, 3-przew. PNP, kabel poziomy 0,5 m , Rodzaj gwintu: Rc, M - Rc, M
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy z prowadnicami seria MGQ (MGQM12-50-M9PW) - SMC

1336.25 zł
netto/szt.
1643.59 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt