Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia P3DW- czujnik elektroniczny, 2-kolorowe wskazanie, odporny na pole magnetyczne, 2-przew.

Sortuj wg:
Siłowniki centrująco - mocujące, standardowy pierścień magnetyczny serii CKQG*32 - SMC
Opcja: X2081 - X2082 , Przyłącze elektryczne: SC (Długość kabla 0,3 m, złącze M12 4-pinowe, wy 3 i 4) - SE (długość kabla 0,3 m, złącze M12 4-pinowe, wy 1 i 4) , Czujnik położenia: P3DW- czujnik elektroniczny, 2-kolorowe wskazanie, odporny na pole magnetyczne, 2-przew. - P3DW- czujnik elektroniczny, 2-kolorowe wskazanie, odporny na pole magnetyczne, 2-przew.
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik centrująco-mocujący seria CKQG*32 (CKQGB32-145RCL-P3DWA-X2081) - SMC

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt