Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia T99- czujnik elektroniczny, 2-przew., kabel poziomy, 0,5 m

Sortuj wg:
Precyzyjne stoły obrotowe seria M(D)SUA - SMC
Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) , Czujnik położenia: T99- czujnik elektroniczny, 2-przew., kabel poziomy, 0,5 m - T99- czujnik elektroniczny, 2-przew., kabel poziomy, 0,5 m
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Stół obrotowy precyzyjny seria M(D)SUA (MDSUA3-90S-T99L) - SMC

2510.14 zł
netto/szt.
3087.47 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Stoły obrotowe standardowe seria M(D)SUB*1~20 - SMC
Przyłącze elektryczne: L (3 m) - SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) , Czujnik położenia: T99- czujnik elektroniczny, 2-przew., kabel poziomy, 0,5 m - T99- czujnik elektroniczny, 2-przew., kabel poziomy, 0,5 m
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Stół obrotowy standardowy seria M(D)SUB*1~20 (MDSUB1-180S-T99SDPC) - SMC

2684.03 zł
netto/szt.
3301.36 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Napęd obrotowy łopatkowy serii CRB2-Z - SMC
Czujnik położenia: T99- czujnik elektroniczny, 2-przew., kabel poziomy, 0,5 m - T99- czujnik elektroniczny, 2-przew., kabel poziomy, 0,5 m
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Napęd obrotowy łopatkowy seria CRB2-Z (CDRB2FW15-100DZ-T99) - SMC

1941.45 zł
netto/szt.
2387.98 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt