Siłowniki pneumatyczne - Opcja CM (amortyzacja elastyczna, tłoczysko z gwintem zewnętrznym)

Sortuj wg:
Siłowniki kompaktowe serii CQS - SMC
Skok: 10 mm - 90 mm , Średnica tłoka D: 12 mm - 25 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - Z (5 m) , Czujnik położenia: A93- czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel poziomy, 0,5 m - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQS (CQSB12-20DCM) - SMC

215.89 zł
netto/szt.
265.54 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne do małych prędkości seria C(D)Q2X - SMC
Skok: 100 mm - 75 mm , Rodzaj gwintu: G - Rc lub M , Średnica tłoka D: 32 mm - 50 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik do małych prędkości seria C(D)Q2X (CQ2XA50-100DCM) - SMC

945.45 zł
netto/szt.
1162.90 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe standardowe dwustronnego działania, seria C(D)QS
Skok: 40 mm - 75 mm , Średnica tłoka: 12 mm - 16 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników , Opcja: CM (amortyzacja elastyczna, tłoczysko z gwintem zewnętrznym) - CM (amortyzacja elastyczna, tłoczysko z gwintem zewnętrznym)
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy z magnesem CDQSB12-40DCM SMC

261.45 zł
netto/szt.
321.58 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki dociskowe seria CQS - SMC
Skok: 10 mm - 90 mm , Średnica tłoka D: 12 mm - 25 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) , Czujnik położenia: A93 (czujnik kontaktronowy, V DC/AC, LED, kabel poziomy, 0,5 m) - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQS (CDQSBS12-10DCM) - SMC

208.94 zł
netto/szt.
257.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki tłoczyskowe bez miedzi i cynku - SMC
Skok: 40 mm - 40 mm , Średnica tłoka D: 20 mm - 20 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników , Opcja: CM (amortyzacja elastyczna, tłoczysko z gwintem zewnętrznym) - CM (amortyzacja elastyczna, tłoczysko z gwintem zewnętrznym)
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik  dociskowy seria 25A-CQS (25A-CDQSBS20-40DCM) - SMC

659.06 zł
netto/szt.
810.64 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt