Siłowniki pneumatyczne - Rodzaj gwintu G,M

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne ISO15552, seria XL
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 1.000 mm - 900 mm , Rodzaj gwintu: G,M - G,M
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Silownik ISO 15552, 32, skok 25 mm, ECO

393.77 zł
netto/szt.
484.34 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552, seria TM
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 1.000 mm - 900 mm , Rodzaj gwintu: G,M - G,M
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Silownik ISO 15552, 50, skok 500 mm

1055.27 zł
netto/szt.
1297.98 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 ze stali nierdzewnej 
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 100 mm - 80 mm , Rodzaj gwintu: G,M - G,M
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Silownik ze stali szlachetnej ISO 15552, 32, skok 25 mm

2360.23 zł
netto/szt.
2903.08 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne okrągłe D32-D63
Średnica tłoka: 50 mm - 50 mm , Skok: 900 mm - 900 mm , Rodzaj gwintu: G,M - G,M
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Cylinder okragly, tlok 50 mm, skok 900 mm

3309.01 zł
netto/szt.
4070.08 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt