Siłowniki pneumatyczne - Rodzaj gwintu Rc lub M

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne okrągłe serii CG1-Z - SMC
Skok: 10 mm - 950 mm , Średnica tłoka D: 100 mm - 80 mm , Rodzaj gwintu: Rc lub M - Rc lub M , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - Z (5 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik pneumatyczny okrągły seria CG1-Z (CG1BA40-100Z) - SMC

435.56 zł
netto/szt.
535.74 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki do bezpośredniego montażu serii CU - SMC
Skok: 10 mm - 50 mm , Średnica tłoka D: 10 mm - 32 mm , Rodzaj gwintu: Rc lub M - Rc lub M , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik do bezp. montażu seria CU (CUX10-15D) - SMC

435.11 zł
netto/szt.
535.19 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe do małych prędkości, seria C(D)Q2X
Skok: 50 mm - 50 mm , Średnica tłoka D: 80 mm - 80 mm , Rodzaj gwintu: Rc lub M - Rc lub M , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy do małych prędkości seria C(D)Q2X (CDQ2XB80-50D) - SMC

1282.49 zł
netto/szt.
1577.46 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne do małych prędkości seria C(D)Q2X - SMC
Skok: 10 mm - 75 mm , Średnica tłoka D: 100 mm - 80 mm , Rodzaj gwintu: Rc lub M - Rc lub M , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik do małych prędkości seria C(D)Q2X (CDQ2XA32-10DC) - SMC

471.48 zł
netto/szt.
579.92 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowy ze sprzężeniem mechanicznym seria 55-MY1-MY1H - SMC
Skok: 100 mm - 100 mm , Rodzaj gwintu: Rc lub M - Rc lub M , Średnica tłoka D: 20 mm - 20 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. mechanicznym (55-MY1H20G-100) - SMC

4095.33 zł
netto/szt.
5037.26 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt