Siłowniki pneumatyczne - Skok roboczy 400 mm

Sortuj wg:
Napęd ze śrubą ELGA-BS-KF-70-400-0H-10P-ML (8041819) - Festo

10271.38 zł
netto/szt.
12633.80 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Napęd z paskiem zębatym ELGA-TB-KF-70-400-0H (8041852) - Festo

7656.32 zł
netto/szt.
9417.27 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Oś ze śrubą ELGC-BS-KF-32-400-8P (8061480), Festo

3553.81 zł
netto/szt.
4371.19 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Napęd z paskiem zębatym ELGR-TB-35-400-0H (8083773) - Festo

2358.09 zł
netto/szt.
2900.45 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Pasywna oś prowadząca ELFC-KF-32-400 (8062799) - Festo

1776.90 zł
netto/szt.
2185.59 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt