Siłowniki pneumatyczne - Skok 156 mm

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D100 standardowe, seria CADD-MA-EL
Skok: 156 mm - 156 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D100x156, Easy Line

507.53 zł
netto/szt.
624.26 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO6432 D16-D25 dwustronnego działania z amortyzacją, standardowe, seria CADD-MA
Średnica tłoka: 16 mm - 16 mm , Skok: 156 mm - 156 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO6432 D16x156 z magnesem i amortyzacją

198.16 zł
netto/szt.
243.74 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe ISO21287 D20-D100, dwustronnego działania, gwint wewnętrzny, seria CADD-ADN
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 156 mm - 156 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy ISO21287 D20x156, gwint wewnętrzny

185.77 zł
netto/szt.
228.50 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe ISO21287 D20-D100, dwustronnego działania, gwint zewnętrzny, seria CADD-ADNZ
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 156 mm - 156 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy ISO21287 D20x156, gwint zewnętrzny

187.93 zł
netto/szt.
231.15 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D12-D100 z zabezpieczeniem przed obrotem, seria CADD-TNXD
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 156 mm - 156 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x156, zabezpieczony przed obrotem

378.28 zł
netto/szt.
465.28 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe D18-D63, z krótkim wózkiem, seria ACZK
Skok: 156 mm - 156 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D32x156, skrócony

1693.59 zł
netto/szt.
2083.12 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D16-D80 z gwintem wewnętrznym, seria CADD-NXD
Średnica tłoka: 16 mm - 80 mm , Skok: 156 mm - 156 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x156, gwint wewnętrzny

128.37 zł
netto/szt.
157.90 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D16-D80 z gwintem zewnętrznym, seria CADD-NXDZ
Średnica tłoka: 16 mm - 80 mm , Skok: 156 mm - 156 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x156, gwint zewnętrzny

129.98 zł
netto/szt.
159.88 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Dodano do koszyka

Cena jednostkowa: x
Usługa cięcia/rozpakowania:
Razem:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt
Nazwa produktu:
SKU:
Załączniki
Wyczyść formularz
Zapytanie o produkt