Siłowniki pneumatyczne - Skok 1600 mm

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D125 standardowe, seria CADD-MA
REKOMENDOWANE
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 1600 mm - 1600 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D50x1600
Siłownik ISO15552 D50x1600
REKOMENDOWANE
SKU:
CADD-050-1600-MA

892.14 zł
netto/szt.
szt.
1097.33 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D100 standardowe, seria CADD-MA-EL
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 1600 mm - 1600 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D32x1600, Easy Line

428.42 zł
netto/szt.
szt.
526.96 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D160-D320 standardowe, seria CADD-MA
Średnica tłoka: 160 mm - 160 mm , Skok: 1600 mm - 1600 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D160x1600

3583.90 zł
netto/szt.
szt.
4408.20 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe, siłowniki liniowe seria standardowa
Średnica tłoka: 18 mm - 63 mm , Skok: 1600 mm - 1600 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Kolbenstangenloser Zylinder,  Kolben Ø 32 mm, Hub 1600 mm

7854.95 zł
netto/szt.
szt.
9661.59 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe, siłowniki liniowe seria z krótkim wózkiem
Średnica tłoka: 18 mm - 63 mm , Skok: 1600 mm - 1600 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Kolbenstangenloser Zylinder,  Kolben Ø 25 mm, Hub 1600 mm

4693.79 zł
netto/szt.
szt.
5773.36 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe standardowe D18-D63, seria ACZS
REKOMENDOWANE
Średnica tłoka: 18 mm - 63 mm , Skok: 1600 mm - 1600 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D18x1600, standardowy

2084.32 zł
netto/szt.
szt.
2563.71 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe D18-D63, z krótkim wózkiem, seria ACZK
Średnica tłoka: 18 mm - 63 mm , Skok: 1600 mm - 1600 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D18x1600, skrócony

2027.91 zł
netto/szt.
szt.
2494.33 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Dodano do koszyka

Cena jednostkowa: x
Usługa cięcia/rozpakowania:
Razem:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt
Nazwa produktu:
SKU:
Załączniki
Wyczyść formularz
Zapytanie o produkt