Siłowniki pneumatyczne - Skok 1750 mm

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D125 standardowe, seria CADD-MA
Średnica tłoka: 125 mm - 125 mm , Skok: 1750 mm - 1750 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D125x1750

3523.98 zł
netto/szt.
4334.50 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe standardowe D18-D63, seria ACZS
Skok: 1750 mm - 1750 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D18x1750, standardowy

2489.90 zł
netto/szt.
3062.58 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D100 standardowe, seria CADD-MA-EL
Skok: 1750 mm - 1750 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D32x1750, Easy Line

509.84 zł
netto/szt.
627.10 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D160-D320 standardowe, seria CADD-MA
Średnica tłoka: 160 mm - 160 mm , Skok: 1750 mm - 1750 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D160x1750

4620.75 zł
netto/szt.
5683.52 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D125, standardowe, Viton, seria CADD-MAV
Średnica tłoka: 63 mm - 80 mm , Skok: 1750 mm - 1750 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D63x1750, do wysokich temperatur, Viton

1298.77 zł
netto/szt.
1597.49 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO 15552, seria 61, Camozzi
Skok: 1750 mm - 1750 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 z tuleją profilową 61M2P032A1750, seria 61, Camozzi

1046.54 zł
netto/szt.
1287.24 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe D18-D63, z krótkim wózkiem, seria ACZK
Skok: 1750 mm - 1750 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D40x1750, skrócony

3899.53 zł
netto/szt.
4796.42 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO 15552, D32-D125, seria 60, Camozzi
Skok: 1750 mm - 1750 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 z tuleją okrągłą 60M2L032A1750, seria 60, Camozzi

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO 15552, seria 62, Camozzi
Skok: 1750 mm - 1750 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 z tuleją profilową 62M5P032A1750, seria 62, Camozzi

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Dodano do koszyka

Cena jednostkowa: x
Usługa cięcia/rozpakowania:
Razem:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt
Nazwa produktu:
SKU:
Załączniki
Wyczyść formularz
Zapytanie o produkt