Siłowniki pneumatyczne - Skok 239 mm

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe standardowe D18-D63, seria ACZS
REKOMENDOWANE
Średnica tłoka: 32 mm - 63 mm , Skok: 239 mm - 239 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D32x239, standardowy

1727.45 zł
netto/szt.
szt.
2124.76 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe ISO21287 D20-D100, dwustronnego działania, gwint wewnętrzny, seria CADD-ADN
Średnica tłoka: 100 mm - 63 mm , Skok: 239 mm - 239 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy ISO21287 D20x239, gwint wewnętrzny

189.63 zł
netto/szt.
szt.
233.24 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe ISO21287 D20-D100, dwustronnego działania, gwint zewnętrzny, seria CADD-ADNZ
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 239 mm - 239 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy ISO21287 D20x239, gwint zewnętrzny

191.07 zł
netto/szt.
szt.
235.02 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D12-D100 z zabezpieczeniem przed obrotem, seria CADD-TNXD
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 239 mm - 239 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x239, zabezpieczony przed obrotem

373.94 zł
netto/szt.
szt.
459.95 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe D18-D63, z krótkim wózkiem, seria ACZK
Średnica tłoka: 18 mm - 63 mm , Skok: 239 mm - 239 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D18x239, skrócony

1179.33 zł
netto/szt.
szt.
1450.58 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D16-D80 z gwintem wewnętrznym, seria CADD-NXD
Średnica tłoka: 16 mm - 80 mm , Skok: 239 mm - 239 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x239, gwint wewnętrzny

135.52 zł
netto/szt.
szt.
166.69 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D16-D80 z gwintem zewnętrznym, seria CADD-NXDZ
Średnica tłoka: 16 mm - 80 mm , Skok: 239 mm - 239 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x239, gwint zewnętrzny

137.02 zł
netto/szt.
szt.
168.53 zł
brutto/szt.
Produkt dostępny. Czas dostawy: Wysyłka w 24-48h. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Dodano do koszyka

Cena jednostkowa: x
Usługa cięcia/rozpakowania:
Razem:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt
Nazwa produktu:
SKU:
Załączniki
Wyczyść formularz
Zapytanie o produkt