Siłowniki pneumatyczne - Skok 4

Sortuj wg:
Siłowniki ISO 15552 seria DNC - Festo
Średnica tłoka: 1 1/4 - 5 , Skok: 4 - 4
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO 15552 DNC-1 1/4-4-P (177780) - Festo

731.08 zł
netto/szt.
899.23 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
DNC-NPT, Normzylinder ISO 6431
Średnica tłoka: 2 1/2 - 4 , Skok: 4 - 4
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 DNC-2 1/2"-4"-PPV (177962), Festo

1153.61 zł
netto/szt.
1418.94 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
DZF, Flachzylinder
Średnica tłoka: 1 - 2 1/2 , Skok: 4 - 4
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik płaski DZF-1 1/4"-4"-P-A (194198), Festo

911.75 zł
netto/szt.
1121.45 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
_FTO1.0.051
Skok: 4 - 4 , Średnica tłoka: 1 - 5/8
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik okrągły ISO6432 DSNU-5/8"-4"-PPV-A-B (546392), Festo

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt