Siłowniki pneumatyczne - Skok 99 mm

Sortuj wg:
Siłowniki kompaktowe ISO21287 D20-D100, dwustronnego działania, gwint zewnętrzny, seria CADD-ADNZ
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 99 mm - 99 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy ISO21287 D20x99, gwint zewnętrzny

172.78 zł
netto/szt.
212.52 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe ISO21287 D20-D100, dwustronnego działania, gwint wewnętrzny, seria CADD-ADN
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 99 mm - 99 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy ISO21287 D20x99, gwint wewnętrzny

170.62 zł
netto/szt.
209.86 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D16-D80 z gwintem wewnętrznym, seria CADD-NXD
Średnica tłoka: 16 mm - 80 mm , Skok: 99 mm - 99 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x99, gwint wewnętrzny

115.47 zł
netto/szt.
142.03 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D16-D80 z gwintem zewnętrznym, seria CADD-NXDZ
Średnica tłoka: 16 mm - 80 mm , Skok: 99 mm - 99 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x99, gwint zewnętrzny

117.08 zł
netto/szt.
144.01 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D12-D100 z zabezpieczeniem przed obrotem, seria CADD-TNXD
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 99 mm - 99 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x99, zabezpieczony przed obrotem

362.39 zł
netto/szt.
445.74 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe serii CQ2-Z - SMC
Skok: 99 mm - 99 mm , Rodzaj gwintu: G - G , Średnica tłoka D: 32 mm - 32 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQ2-Z (CDQ2A32TF-99DZ-XB10) - SMC

327.13 zł
netto/szt.
402.37 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe D18-D63, z krótkim wózkiem, seria ACZK
Skok: 99 mm - 99 mm , Średnica tłoka: 32 mm - 63 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D32x99, skrócony

1635.79 zł
netto/szt.
2012.02 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt