Bloki przygotowania powietrza G 1/4" - G 1" seria BLUE LINE

Dostępne produkty: 11
Nazwa
SKU
Dostępność
Cena netto
Akcje
ACL10BLUE
Wysyłka w 24-48h więcej
594,84 zł
731,65 zł
(brutto)
szt.
ACL12BLUE
Wysyłka w 24-48h więcej
360,56 zł
443,49 zł
(brutto)
szt.
ACL14BLUE
Wysyłka w 24-48h więcej
221,76 zł
272,76 zł
(brutto)
szt.
ACL34BLUE
Wysyłka w 24-48h więcej
408,70 zł
502,70 zł
(brutto)
szt.
ACL38BLUE
Wysyłka w 24-48h więcej
265,05 zł
326,01 zł
(brutto)
szt.
ACL10BLUE-AM
Wysyłka w 24-48h więcej
648,48 zł
797,63 zł
(brutto)
szt.
ACL12BLUE-AM
Wysyłka w 24-48h więcej
427,52 zł
525,85 zł
(brutto)
szt.
ACL14BLUE-AM
Wysyłka w 24-48h więcej
294,17 zł
361,83 zł
(brutto)
szt.
ACL34BLUE-AM
Wysyłka w 24-48h więcej
478,86 zł
589,00 zł
(brutto)
szt.
ACL38BLUE-AM
Wysyłka w 24-48h więcej
326,04 zł
401,03 zł
(brutto)
szt.
Najszersza oferta
dla przemysłu w Polsce
Szybka dostawa
24 h / 48 h
Indywidualny
doradca techniczny
Indywidualne
warunki cenowe

Opis - Bloki przygotowania powietrza G 1/4" - G 1" seria BLUE LINE

STACJE (BLOKI) PRZYGOTOWANIA SPRĘŻONEGO POWIETRZA 2-ELEMENTOWE G 1/4" - G 1" SERIA BLUE LINE

Zastosowanie bloków (stacji) przygotowania sprężonego powietrza 2-elementowe G 1/4" - G 1" BLUE LINE

  • Bloki przygotowania sprężonego powietrza BLUE LINE (2-elementowe) są elementami do przygotowania medium roboczego
  • Stacje przyfotowania składają się z połączonego w jeden element filtro-reduktora BLUE LINE i smarownicy
  • Bloki przygotowania sprężonego powietrza występują w układach zasilających i sterujących we wszystkich gałęziach przemysłu
  • Są stosowane w układach pneumatycznych dla uzyskania wymaganej czystości powietrza i ustawienia właściwego ciśnienia wyjściowego oraz wprowadzenia do instalacji oleju smarującego w postaci mgły olejowej
  • Filtro-reduktory sprężonego powietrza BLUE LINE zamontowane w bloku filtrują medium robocze i utrzymują nastawioną wartość ciśnienia wyjściowego, bez względu na wahania ciśnienia wejściowego.
  • Po wzroście ciśnienia wyjściowego ponad wartość nastawioną (np. spowodowaną czynnikami zewnętrznymi lub uszkodzeniem elementów wykonawczych) filtro-reduktor sprężonego powietrza BLUE LINE odpowietrza układ i dalej utrzymuje zadane ciśnienie wyjściowe
  • Regulacja ciśnienia sprężonego powietrza BLUE LINE odbywa się ręcznie za pomocą pokrętła
  • Smarownica sprężonego powietrza BLUE LINE w sposób regulowany (regulacja kroplenia) wprowadza do przewodów pneumatycznych mgłę olejową stosowaną do smarowania ruchomych części elementów pneumatyki oraz ich uszczelnień.

Bloki przygotowania sprężonego powietrza BLUE LINE, co warto wiedzieć?

  • Bloki przygotowania sprężonego powietrza BLUE LINE to ekonomiczne rozwiązanie dla zastosowań przemysłowych i warsztatowych
  • Bloki przygotowania sprężonego powietrza BLUE LINE stosowane są dla uzyskania odpowiedniej czystości powietrza, ustawiania i redukowania ciśnienia wyjściowego sprężonego powietrza oraz smarowania układów i elementów pneumatyki
  • Stosowanie bloków przygotowania sprężonego powietrza BLUE LINE jest niezbędne dla właściwej pracy elementów pneumatyki
  • Ustawione ciśnienie wyjściowe na filtro-reduktorze sprężonego powietrza BLUE LINE utrzymywane jest bez względu na wahania ciśnienia wejściowego
  • Przy wzroście ciśnienia wyjściowego powyżej wartości nastawionej, filtro-reduktor sprężonego powietrza BLUE LINE odpowietrza stronę wyjściową, a po osiągnięciu wartości ustawionej zawór odpowietrzający się zamyka
  • Bloki przygotowania sprężonego powietrza wyposażone są w elementy montażowe, części zamienne i inne materiały eksploatacyjne
  • Bloki przygotowania sprężonego powietrza BLUE LINE posiadają półautomatyczny spust kondensatu
  • Bloki przygotowania sprężonego powietrza BLUE LINE standardowo wyposażone są w manometr
  • Na korpusach bloków przygotowania sprężonego powietrza BLUE LINE zaznaczono strzałkami kierunek przepływu
  • Bloki przygotowania sprężonego powietrza BLUE LINE posiadają osłony zbiorników w celu ochrony przed uszkodzeniami
  • Smarownica sprężonego powietrza BLUE LINE stanowiąca część bloku przygotowania powietrza posiada regulację kroplenia
  • Do smarownic serii BLUE LINE zalecany jest olej hydrauliczny o lepkość kinematycznej 32 mm2/s.

Parametry techniczne:

  • Medium robocze: sprężone powietrze, neutralne gazy
  • Dokładność filtracji: standard - 5 µm
  • Zalecane ciśnienia robocze: ciśnienie wejściowe: od 1 do 16 barów
  • Zakres regulacji ciśneinia: od 0.5 do 12 bar
  • Zalecane temperatury pracy: do +60°C
  • Gwinty przyłączeniowe (wielkość): od G1/4” do G1”
  • Zastosowane materiały:
    korpusy i osłony zbiorników – aluminium; wkład filtrujący – tworzywo sztuczne; zbiornik i kopułka smarownicy – poliwęglan; pokrętło i korek smarownicy – tworzywo sztuczne, uszczelnienia i membrana – NBR

Adres producenta/dystrybutora

Air-Com Pneumatyka - Automatyka
ul. Wrocławska 41
55-095 Długołęka
Polska