Tryb pracy jednostki napędowej
Z płytka spinającą
Siła teoretyczna przy 0,6 Mpa (6 bar, 87 psi), powrót
158 N
Siła teoretyczna przy 0,6 MPa (6 bar, 87 psi), wysunięcie
188 N
Przyłącza pneumatyczne
M5
Materiał tłoczyska
Stal wysokostopowa, nierdzewna
Konstrukcja
Z płytka spinającą, Tłok, Tłoczyskowy, Wózek
Przemieszczana masa własna
910 g
Regulowany zakres położenia końcowego/przedniego
72.5 mm
Regulowany zakres położenia końcowego/tylnego
39.5 mm
Klasa odporności na korozję CRC
0 – Brak odporności na korozję
Prowadzenie
Prowadzenie na łożyskach kulkowych
Alternatywne przyłącza
Patrz opis produktu
Długość amortyzacji
4.2 mm
Ciśnienie robocze
1 ... 8 bar
Temperatura otoczenia
0 ... 60 °C
Amortyzacja
Elastyczne pierścienie / płytki amortyzacyjne z obu stron, z stałym zderzakiem
Materiał pokrywy
Stop aluminium
Materiał uszczelnień
HNBR
Sposób montażu
Przy pomocy otworów przelotowych
Sygnalizacja położenia
Przy pomocy czujników
Medium robocze
Sprężone powietrze wg ISO8573-1:2010 [7:4:4]
Maks. energia uderzenia w położeniach końcowych
0.12 Nm
Uwaga dotycząca materiałów
Nie zawierają miedzi i PTFE, Zgodne z RoHS
Materiał obudowy
Stop aluminium
Ciśnienie robocze MPa
0.1 ... 0.8 MPa
Tryb pracy
Dwustronnego działania
Uwagi odnośnie medium roboczego
Możliwa praca na powietrzu olejonym (po rozpoczęciu olejenia jest ono wymagane przy dalszej pracy)