Amortyzacja
amortyzator wstrząsów po obu stronach
Konstrukcja
prowadzenie liniowe plus podparcie obrotowe, napęd wahadłowy, dodatnio poprowadzona sekwencja ruchu
Powtarzalność położeń końcowych
+/-0,02 mm
Siła teoretyczna przy 0,6 MPa (6 bar, 87 psi)
30 N
Materiał zderzaków
stal wysokostopowa
Materiał uchwytu
stop aluminium anodowane
Minimalny czas cyklu
0,6 s
Materiał płyty podstawowej
stop aluminium anodowane
Maks. skok liniowy przy kącie obrotu 90°
90/90 mm
Skok w osi Z
80 do 100 mm
Maksymalne obciążenie użyteczne
0,5 kg
Maks. siła w kierunku Y
30 N
Materiał docisku sprężynowego
stal wysokostopowa
Materiał prowadnicy krzyżowej
stal ulepszana cieplnie
Materiał dźwigni obrotowej
stal do nawęglania, oksydowana
Materiał płyty z rowkiem prowadzącym
stal do nawęglania, oksydowana
Materiał szyny dla czujników
stop aluminium, anodowane
Materiał jarzma
stop aluminium, anodowane
Uwaga dotycząca materiałów
nie zawierają miedzi i PTFE
Ciśnienie robocze
4 do 8 bar
Temperatura otoczenia
0 do 60 °C
Pozycja montażowa
dowolna
Wymagania dla medium roboczego i sterującego
możliwość pracy w oleju (wymagana przy dalszej eksploatacji)
Rodzaj konstrukcji
napęd skrętny, prowadnica ślizgowa i łożysko skrętne z wymuszonym prowadzeniem
Sposób montażu
przy pomocy otworów przelotowych i tulejek centrujących
Sygnalizacja położenia
przy pomocy czujników
Przyłącze pneumatyczne
M3
Medium robocze
sprężone powietrze zgodne z ISO 8573-1:2010 [7:-:-]
Materiał śruby regulacyjnej
stal wysokostopowa
Uwagi odnośnie medium roboczego
możliwa praca na powietrzu olejonym (po rozpoczęciu olejenia jest ono wymagane przy dalszej pracy)
Przyłącza pneumatyczne
M3