Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia M9BV- czujnik elektroniczny, standardowy, 2-przew., LED, kabel pionowy 0,5 m

Sortuj wg:
Siłowniki kompaktowe z nastawną amortyzacją pneumatyczną serii R(D)Q - SMC
Skok: 50 mm - 50 mm , Rodzaj gwintu: R - R , Średnica tłoka D: 20 mm - 20 mm , Czujnik położenia: M9BV- czujnik elektroniczny, standardowy, 2-przew., LED, kabel pionowy 0,5 m - M9BV- czujnik elektroniczny, standardowy, 2-przew., LED, kabel pionowy 0,5 m
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy z amor. pneumatyczną seria R(D)Q (RDQL20-50M-M9BV) - SMC

713.01 zł
netto/szt.
877.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe serii CQ2-Z - SMC
Skok: 10 mm - 5 mm , Rodzaj gwintu: G - Rc , Średnica tłoka D: 16 mm - 63 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQ2-Z (CDQ2A25-15DZ-M9BVL) - SMC

575.69 zł
netto/szt.
708.10 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt