Typ B - powietrze odlotowe regulowane
Standard:
Tlumienie powietrza wylotowego z regulacja - powietrze doplywajace bez regulacji (od gwintu do elementu pierscieniowego dlawione)
Zalecane zastosowanie:
Do silowników od Ø 16 mm
Zalety:
Dobre mozliwosci nastawienia bez skoku, Równomierny bieg, Suw do przodu i powrotny - mozliwe rózne predkosci
Typ A - powietrze doplywajace regulowane
Wersja specjalna:
Powietrze doplywajace regulowane - powietrze odlotowe swobodne (od elementu pierscieniowego do gwintu dlawione)
Zalecane zastosowanie:
Do malych srednic Ø i krótkich skoków (mala pojemnosc)
Zalety:
mozliwosc regulacji takze malych objetosci powietrza, mozliwe rózne predkosci suwu do przodu i powrotnego
Typ C - regulacja powietrza doplywajacego i odlotowego
Wersja specjalna:
Tlumienie powietrza dolotowego i wylotowego z regulacja
Zalecane zastosowanie:
Do malych silowników jednostronnego dzialania
Zalety:
Te same predkosci na zasilaniu i powrocie
Wady:
rzadko stosowany bez "skoku"
Materialy:
Hohlschraube: Messing vernickelt, Ringstück: Messing vernickelt, Dichtungen: NBR, Dicht- und Distanzring: Kunststoff
Zakres temperatury:
-20°C do maks. +80°C
Zakres cisnienia:
0,2 bis max. 10 bar
Zalety:
kompaktowa budowa, nie wycierajace sie oznaczenie na powierzchni klucza pokazuje funkcje sruby drazonej równiez po latach uzytkowania (B-tlumienie powietrza wylotowego z regulacja, A-tlumienie powietrza dolotowego z regulacja, C-tlumienie powietrza wylotowego i dolotowego z regulacja)