Siłowniki - Czujnik położenia M9NV- czujnik elektroniczny, standardowy, 3-przew. NPN, kabel pionowy

Sortuj wg:
Siłowniki mocujące z obrotowym ramieniem serii MK-Z - SMC
Rodzaj gwintu: G - G , Średnica tłoka D: 40 mm - 40 mm , Czujnik położenia: M9NV- czujnik elektroniczny, standardowy, 3-przew. NPN, kabel pionowy - M9NV- czujnik elektroniczny, standardowy, 3-przew. NPN, kabel pionowy
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik mocujący z obrotowym ramieniem seria MK-Z (MKB40TF-10LNZ-M9NV) - SMC

1779.16 zł
netto/szt.
2188.37 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Miniaturowe stóły przesuwne kompaktowe (D4.5, D6, D8) serii MXJ - SMC
Skok: 15 mm - 15 mm , Średnica tłoka D: 6 mm - 6 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) , Czujnik położenia: M9NV- czujnik elektroniczny, standardowy, 3-przew. NPN, kabel pionowy - M9NV- czujnik elektroniczny, standardowy, 3-przew. NPN, kabel pionowy
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Stół przesuwny pneumatyczny seria MXJ (MXJ6-15-M9NVL) - SMC

1783.34 zł
netto/szt.
2193.51 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Kompaktowe stoły przesuwne z dokładną prowadnicą rolkową serii MXS - SMC
Skok: 40 mm - 40 mm , Rodzaj gwintu: R - R , Średnica tłoka D: 16 mm - 16 mm , Czujnik położenia: M9NV- czujnik elektroniczny, standardowy, 3-przew. NPN, kabel pionowy - M9NV- czujnik elektroniczny, standardowy, 3-przew. NPN, kabel pionowy
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Stół przesuwny pneumatyczny kompaktowy seria MXS (MXS16-40B-M9NV) - SMC

3150.62 zł
netto/szt.
3875.26 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe ze sprz. mechanicznym serii MY1 - SMC
Skok: 1200 mm - 1200 mm , Rodzaj gwintu: R - R , Średnica tłoka D: 32 mm - 32 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. mechanicznym seria MY1 (MY1B32-1200Z-M9NVL) - SMC

3253.28 zł
netto/szt.
4001.53 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki z prowadnicami serii MGP - SMC
Skok: 20 mm - 5 mm , Rodzaj gwintu: M - M , Średnica tłoka D: 16 mm - 16 mm , Typ prowadnic: M (Prowadnica ślizgowa) - M (prowadnica ślizgowa) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Typ prowadnic
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z prowadnicami seria MGP (MGPM16-20Z-M9NVL) - SMC

1437.79 zł
netto/szt.
1768.48 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki

    • Jak skutecznie regulować prędkość siłowników?

      Do regulacji prędkości ruchu tłoczyska siłownika stosuje się zawory dławiąco-zwrotne. Regulacja następuje na całej długości skoku i aby była jak najbardziej skuteczna należy:

      • zamontować zawory dławiąco-zwrotne jak najbliżej siłownika (zalecamy stosowanie zaworów dławiąco-zwrotnych wkręconych w przyłącza siłownika)
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego (chodzi o zawory tzw. przewodowe). Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławimy zawsze powietrze odpływające z komory siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika pneumatycznego nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, jednak regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jaka jest żywotność siłowników pneumatycznych pracujących w warunkach zapylenia?

      Warunki pracy w których występuje silne zapylenie (przemysł drzewny i meblarski, produkcja sypkich materiałów budowlanych, produkcja pasz, przemysł młynarski i spożywczy) negatywnie wpływają zarówno na tłoczysko siłownika jak i na elementy wewnętrzne. Siłowniki pneumatyczne do pracy w pyle powinny być wyposażone w osłony tłoczysk lub w dodatkowy zgarniacz mosiężny usuwający przyklejający się do tłoczyska pył.

    • Czy siłowniki pneumatyczne kompaktowe mogą pracować z długimi skokami roboczymi?

      Konstrukcja siłowników kompaktowych jest zoptymalizowana pod kątem minimalizacji ich długości pod zabudowę, co skutkuje krótkimi tulejami prowadzącymi tłoczysko oraz wąskim pierścieniem prowadzącym tłok. Siłowniki kompaktowe nie są przewidziane do długich skoków (optymalna długość to maksymalnie ok. 400 mm), co nie oznacza, że dłuższych siłowników nie wykonujemy. Zawsze jednak należy zapewnić w takim przypadku dodatkowe prowadzenie zewnętrzne (co konsultujemy z zamawiającym).

    • Dlaczego występuje problem równoczesnego ruchu kilku siłowników pneumatycznych?

      Problem ten jest typowy dla siłowników pneumatycznych i wynika ze ściśliwości powietrza. Nie jest on do wyeliminowania w 100% ale przy zachowaniu następujących zasad można w znacznym stopniu poprawić działanie takich układów:

      • należy zastosować równe długości przewodów pneumatycznych zasilających/odpowietrzających) siłowniki,
      • należy zastosować identyczne średnice przewodów dla wszystkich siłowników
      • zaleca się zastosowanie jednego zaworu rozdzielającego do sterowania wszystkimi siłownikami
      • należy całkowicie “odkręcić” dławiki amortyzacji

      nie zaleca się używania zaworów dławiąco-zwrotnych na siłownikach, ewentualnie regulację prędkości realizować za pomocą tzw. tłumików z dławieniem zamontowanych w zaworze rozdzielającym.

    • Czy siłowniki pneumatyczne mogą pracować w układach hydrauliki siłowej?

      Siłowniki pneumatyczne mogą być stosowane w sytuacjach kiedy wymagana jest praca przy zasilaniu olejem hydraulicznym. Typowe uszczelnienia stosowane w siłownikach pneumatycznych (poliuretan PU, guma NBR oraz Viton-FKM) są odporne na działania oleju hydraulicznego. Należy jednak stosować siłowniki pneumatyczne w zakresie podawanego dla konkretnego typu ciśnienia pracy. Jedyną niedogodnością jest w takim przypadku brak skutecznego tłumienia w krańcowych położeniach (amortyzacja) i zalecany jest demontaż uszczelek amortyzacji lub całkowite “otwarcie” dławika służącego do regulacji amortyzacji.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt