Siłowniki - Skok 19 mm

Sortuj wg:
Siłowniki kompaktowe ISO21287 D20-D100, dwustronnego działania, gwint zewnętrzny, seria CADD-ADNZ
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 19 mm - 19 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy ISO21287 D20x19, gwint zewnętrzny

151.52 zł
netto/szt.
186.37 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe ISO21287 D20-D100, dwustronnego działania, gwint wewnętrzny, seria CADD-ADN
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 19 mm - 19 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy ISO21287 D20x19, gwint wewnętrzny

149.37 zł
netto/szt.
183.73 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO6432 D16-D25 ze sprężyną, pchające, seria ACJDP
Średnica tłoka: 16 mm - 25 mm , Skok: 19 mm - 19 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO6432 D16x19, jednostronnego działania, pchający, z magnesem

104.34 zł
netto/szt.
128.34 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO6432 D16-D25 ze sprężyną, ciągnące, seria ACJDC
Średnica tłoka: 16 mm - 25 mm , Skok: 19 mm - 19 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO6432 D16x19, jednostronnego działania, ciągnący, z magnesem

126.82 zł
netto/szt.
155.99 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D16-D80 z gwintem wewnętrznym, seria CADD-NXD
Średnica tłoka: 16 mm - 80 mm , Skok: 19 mm - 19 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x19, gwint wewnętrzny

97.37 zł
netto/szt.
119.77 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D16-D80 z gwintem zewnętrznym, seria CADD-NXDZ
Średnica tłoka: 16 mm - 80 mm , Skok: 19 mm - 19 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x19, gwint zewnętrzny

98.98 zł
netto/szt.
121.75 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe UNITOP D12-D100 z zabezpieczeniem przed obrotem, seria CADD-TNXD
Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm , Skok: 19 mm - 19 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP D16x19, zabezpieczony przed obrotem

340.09 zł
netto/szt.
418.31 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki okrągłe ze stali nierdzewnej serii CG5-S i CJ5-S - SMC
Skok: 19 mm - 19 mm , Średnica tłoka D: 40 mm - 40 mm , Czujnik położenia: brak - brak
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik okrągły ze stali nierdzewnej seria CG5-S i CJ5-S (CG5BN40TFSV-19-XB6) - SMC

705.20 zł
netto/szt.
867.40 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne okrągłe serii C76 - SMC
Skok: 19 mm - 19 mm , Średnica tłoka D: 40 mm - 40 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik pneumatyczny okrągły seria C76 (CD76F40-19-B-XC6A) - SMC

544.06 zł
netto/szt.
669.19 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe serii CQ2-Z - SMC
Skok: 19 mm - 19 mm , Rodzaj gwintu: G - Rc , Średnica tłoka D: 25 mm - 50 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQ2-Z (CDQ2A25-19DCMZ) - SMC

214.44 zł
netto/szt.
263.76 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe ISO 21287 seria C55 - SMC
Skok: 19 mm - 19 mm , Średnica tłoka D: 25 mm - 25 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy ISO 21287 seria C55 (CD55B25-19M) - SMC

261.43 zł
netto/szt.
321.56 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO 15552 seria CP96 - SMC
Skok: 19 mm - 19 mm , Średnica tłoka D: 32 mm - 32 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO seria CP96 (CP96SDB32-19C) - SMC

292.03 zł
netto/szt.
359.20 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki

    • Jak skutecznie regulować prędkość siłowników?

      Do regulacji prędkości ruchu tłoczyska siłownika stosuje się zawory dławiąco-zwrotne. Regulacja następuje na całej długości skoku i aby była jak najbardziej skuteczna należy:

      • zamontować zawory dławiąco-zwrotne jak najbliżej siłownika (zalecamy stosowanie zaworów dławiąco-zwrotnych wkręconych w przyłącza siłownika)
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego (chodzi o zawory tzw. przewodowe). Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławimy zawsze powietrze odpływające z komory siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika pneumatycznego nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, jednak regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jaka jest żywotność siłowników pneumatycznych pracujących w warunkach zapylenia?

      Warunki pracy w których występuje silne zapylenie (przemysł drzewny i meblarski, produkcja sypkich materiałów budowlanych, produkcja pasz, przemysł młynarski i spożywczy) negatywnie wpływają zarówno na tłoczysko siłownika jak i na elementy wewnętrzne. Siłowniki pneumatyczne do pracy w pyle powinny być wyposażone w osłony tłoczysk lub w dodatkowy zgarniacz mosiężny usuwający przyklejający się do tłoczyska pył.

    • Czy siłowniki pneumatyczne kompaktowe mogą pracować z długimi skokami roboczymi?

      Konstrukcja siłowników kompaktowych jest zoptymalizowana pod kątem minimalizacji ich długości pod zabudowę, co skutkuje krótkimi tulejami prowadzącymi tłoczysko oraz wąskim pierścieniem prowadzącym tłok. Siłowniki kompaktowe nie są przewidziane do długich skoków (optymalna długość to maksymalnie ok. 400 mm), co nie oznacza, że dłuższych siłowników nie wykonujemy. Zawsze jednak należy zapewnić w takim przypadku dodatkowe prowadzenie zewnętrzne (co konsultujemy z zamawiającym).

    • Dlaczego występuje problem równoczesnego ruchu kilku siłowników pneumatycznych?

      Problem ten jest typowy dla siłowników pneumatycznych i wynika ze ściśliwości powietrza. Nie jest on do wyeliminowania w 100% ale przy zachowaniu następujących zasad można w znacznym stopniu poprawić działanie takich układów:

      • należy zastosować równe długości przewodów pneumatycznych zasilających/odpowietrzających) siłowniki,
      • należy zastosować identyczne średnice przewodów dla wszystkich siłowników
      • zaleca się zastosowanie jednego zaworu rozdzielającego do sterowania wszystkimi siłownikami
      • należy całkowicie “odkręcić” dławiki amortyzacji

      nie zaleca się używania zaworów dławiąco-zwrotnych na siłownikach, ewentualnie regulację prędkości realizować za pomocą tzw. tłumików z dławieniem zamontowanych w zaworze rozdzielającym.

    • Czy siłowniki pneumatyczne mogą pracować w układach hydrauliki siłowej?

      Siłowniki pneumatyczne mogą być stosowane w sytuacjach kiedy wymagana jest praca przy zasilaniu olejem hydraulicznym. Typowe uszczelnienia stosowane w siłownikach pneumatycznych (poliuretan PU, guma NBR oraz Viton-FKM) są odporne na działania oleju hydraulicznego. Należy jednak stosować siłowniki pneumatyczne w zakresie podawanego dla konkretnego typu ciśnienia pracy. Jedyną niedogodnością jest w takim przypadku brak skutecznego tłumienia w krańcowych położeniach (amortyzacja) i zalecany jest demontaż uszczelek amortyzacji lub całkowite “otwarcie” dławika służącego do regulacji amortyzacji.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt