Siłowniki - Średnica tłoka D 180 mm

Sortuj wg:
Uchwyty do mocowania czujnikia na szpilce serii BS4 - SMC
Średnica tłoka D: 180 mm - 180 mm
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Uchwyt do mocowania czujnika na szpilce seria BS4 (BS5-180) - SMC

44.13 zł
netto/szt.
54.28 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki z blokadą tłoczyska, dwustronnego działania, z jednostr. tłoczyskiem serii C(D)LS - SMC
Skok: 350 mm - 575 mm , Rodzaj gwintu: G - G , Średnica tłoka D: 180 mm - 180 mm , Opcja: amortyzacja na obu końcach - amortyzacja na obu końcach
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z blokadą tłoczyska serii C(D)LS (CLST180TF-350-D) - SMC

25695.21 zł
netto/szt.
31605.11 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe serii CQ2-Z - SMC
Skok: 10 mm - 85 mm , Rodzaj gwintu: G - Rc , Średnica tłoka D: 180 mm - 180 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQ2-Z (CQ2B180-20DCMZ) - SMC

2058.90 zł
netto/szt.
2532.45 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne z blokadą tłoczyska - SMC
Skok: 150 mm - 350 mm , Rodzaj gwintu: R - R , Średnica tłoka D: 180 mm - 180 mm , Opcja: amortyzacja na obu końcach - amortyzacja na obu końcach
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z blokadą tłoczyska seria C(D)LS (CLSB180-200) - SMC

23359.70 zł
netto/szt.
28732.43 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne seria C(D)S1*N - SMC
Skok: 100 mm - 500 mm , Rodzaj gwintu: R - R , Średnica tłoka D: 180 mm - 180 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik smarowany fabrycznie seria C(D)S1*N (CDS1FN180-100H) - SMC

5339.65 zł
netto/szt.
6567.77 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne seria C(D)S1 - SMC
Skok: 250 mm - 800 mm , Rodzaj gwintu: G - R , Średnica tłoka D: 180 mm - 180 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik do pracy z powietrzem smarowanym seria C(D)S1 (CS1L180TF-250) - SMC

5531.77 zł
netto/szt.
6804.08 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki dociskowe seria CQ2-Z - SMC
Skok: 125 mm - 30 mm , Rodzaj gwintu: G - Rc , Przyłącze elektryczne: L (3m) - L (3m) , Średnica tłoka D: 180 mm - 180 mm ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQ2-Z (25A-CDQ2B180-125DCMZ) - SMC

5789.62 zł
netto/szt.
7121.23 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Uchwyty do mocowania czujnika - SMC
Średnica tłoka D: 180 mm - 180 mm
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Uchwyt do mocowania czujnika na szpilce (ø125 do ø200) (BS4-180) - SMC

35.46 zł
netto/szt.
43.62 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki tłoczyskowe bez miedzi i cynku - SMC
Skok: 110 mm - 110 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Średnica tłoka D: 180 mm - 180 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik dociskowy (25A-CQ2B180-110DCMZ) - SMC

5564.16 zł
netto/szt.
6843.92 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki

    • Jak skutecznie regulować prędkość siłowników?

      Do regulacji prędkości ruchu tłoczyska siłownika stosuje się zawory dławiąco-zwrotne. Regulacja następuje na całej długości skoku i aby była jak najbardziej skuteczna należy:

      • zamontować zawory dławiąco-zwrotne jak najbliżej siłownika (zalecamy stosowanie zaworów dławiąco-zwrotnych wkręconych w przyłącza siłownika)
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego (chodzi o zawory tzw. przewodowe). Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławimy zawsze powietrze odpływające z komory siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika pneumatycznego nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, jednak regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jaka jest żywotność siłowników pneumatycznych pracujących w warunkach zapylenia?

      Warunki pracy w których występuje silne zapylenie (przemysł drzewny i meblarski, produkcja sypkich materiałów budowlanych, produkcja pasz, przemysł młynarski i spożywczy) negatywnie wpływają zarówno na tłoczysko siłownika jak i na elementy wewnętrzne. Siłowniki pneumatyczne do pracy w pyle powinny być wyposażone w osłony tłoczysk lub w dodatkowy zgarniacz mosiężny usuwający przyklejający się do tłoczyska pył.

    • Czy siłowniki pneumatyczne kompaktowe mogą pracować z długimi skokami roboczymi?

      Konstrukcja siłowników kompaktowych jest zoptymalizowana pod kątem minimalizacji ich długości pod zabudowę, co skutkuje krótkimi tulejami prowadzącymi tłoczysko oraz wąskim pierścieniem prowadzącym tłok. Siłowniki kompaktowe nie są przewidziane do długich skoków (optymalna długość to maksymalnie ok. 400 mm), co nie oznacza, że dłuższych siłowników nie wykonujemy. Zawsze jednak należy zapewnić w takim przypadku dodatkowe prowadzenie zewnętrzne (co konsultujemy z zamawiającym).

    • Dlaczego występuje problem równoczesnego ruchu kilku siłowników pneumatycznych?

      Problem ten jest typowy dla siłowników pneumatycznych i wynika ze ściśliwości powietrza. Nie jest on do wyeliminowania w 100% ale przy zachowaniu następujących zasad można w znacznym stopniu poprawić działanie takich układów:

      • należy zastosować równe długości przewodów pneumatycznych zasilających/odpowietrzających) siłowniki,
      • należy zastosować identyczne średnice przewodów dla wszystkich siłowników
      • zaleca się zastosowanie jednego zaworu rozdzielającego do sterowania wszystkimi siłownikami
      • należy całkowicie “odkręcić” dławiki amortyzacji

      nie zaleca się używania zaworów dławiąco-zwrotnych na siłownikach, ewentualnie regulację prędkości realizować za pomocą tzw. tłumików z dławieniem zamontowanych w zaworze rozdzielającym.

    • Czy siłowniki pneumatyczne mogą pracować w układach hydrauliki siłowej?

      Siłowniki pneumatyczne mogą być stosowane w sytuacjach kiedy wymagana jest praca przy zasilaniu olejem hydraulicznym. Typowe uszczelnienia stosowane w siłownikach pneumatycznych (poliuretan PU, guma NBR oraz Viton-FKM) są odporne na działania oleju hydraulicznego. Należy jednak stosować siłowniki pneumatyczne w zakresie podawanego dla konkretnego typu ciśnienia pracy. Jedyną niedogodnością jest w takim przypadku brak skutecznego tłumienia w krańcowych położeniach (amortyzacja) i zalecany jest demontaż uszczelek amortyzacji lub całkowite “otwarcie” dławika służącego do regulacji amortyzacji.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt