Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia F8B- czujnik elektroniczny, standardowy, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m

Sortuj wg:
Siłowniki kompaktowe miniaturowe z prowadnicami serii MGJ - SMC
Skok: 17 mm - 5 mm , Średnica tłoka D: 10 mm - 6 mm , Czujnik położenia: F8B- czujnik elektroniczny, standardowy, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m - F8B- czujnik elektroniczny, standardowy, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m , Przyłącze elektryczne: L (kabel 3 m) - L (kabel 3 m)
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy miniaturowy z prowadnicami seria MGJ (MGJ10-17-F8B) - SMC

1204.53 zł
netto/szt.
1481.57 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki do montażu bezpośredniego serii C(D)UJ - SMC
Skok: 10 mm - 8 mm , Średnica tłoka D: 10 mm - 20 , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) , Czujnik położenia: F8B- czujnik elektroniczny, standardowy, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m - F8B- czujnik elektroniczny, standardowy, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik do montażu bezpośredniego seria C(D)UJ (CDUJS20-10D-F8BL) - SMC

732.85 zł
netto/szt.
901.41 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt