Siłowniki pneumatyczne - Opcja R (z płytą końcową)

Sortuj wg:
Siłowniki z zespołem prowadzącym, z prowadnicą ślizgową serii MGCM - SMC
Skok: 100 mm - 750 mm , Średnica tłoka D: 20 mm - 50 mm , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - Z (5 m) , Czujnik położenia: M9B- czujnik elektroniczny, standardowy, 2-przew., kabel poziomy, 0,5 m - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z prowadnikiem ślizgowym seria MGCM (MGCMB32-200-R-M9BWL) - SMC

3078.94 zł
netto/szt.
3787.10 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki z prowadnikiem z prowadnicą kulkową seria MGCL - SMC
Skok: 100 mm - 800 mm , Średnica tłoka D: 20 mm - 40 mm , Przyłącze elektryczne: M (1 m) - M (1 m) , Czujnik położenia: M9P (standardowy czujnik elektroniczny, 3-przew. PNP, kabel poziomy, 0,5 m) - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z prowadnikiem seria MGCL (MGCLF40-100-R) - SMC

4167.67 zł
netto/szt.
5126.23 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt