Siłowniki pneumatyczne - Przyłącze elektryczne MDPC (długość kabla 1 m, złącze M12 4-pinowe)

Sortuj wg:
Siłowniki zatrzymujące o stałej wysokości zabudowy serii RS(D)Q-Z - SMC
Skok: 10 mm - 10 mm , Rodzaj gwintu: G - G , Średnica tłoka D: 32 mm - 32 mm , Czujnik położenia: M9BA- czujnik elektroniczny, wodoodporny, 2-przew., LED, kabel poziomy 0,5 m - M9BA- czujnik elektroniczny, wodoodporny, 2-przew., LED, kabel poziomy 0,5 m ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik zatrzymujący seria RS(D)Q-Z (RSDQB32TF-10DZ-M9BAMDPC) - SMC

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki okrągłe ze stali nierdzewnej serii CG5-S i CJ5-S - SMC
Skok: 75 mm - 75 mm , Średnica tłoka D: 80 mm - 80 mm , Czujnik położenia: G5BA- czujnik elektroniczny, wodoodporny, 2-przew., kabel 0,5 m - G5BA- czujnik elektroniczny, wodoodporny, 2-przew., kabel 0,5 m , Przyłącze elektryczne: MDPC (długość kabla 1 m, złącze M12 4-pinowe) - MDPC (długość kabla 1 m, złącze M12 4-pinowe)
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik okrągły ze stali nierdzewnej seria CG5-S i CJ5-S (CDG5BN80SR-75-G5BAMDPCS) - SMC

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt