Siłowniki pneumatyczne - Średnica tłoka 200 mm

Sortuj wg:
Siłowniki CNOMO D40-D200 standardowe, seria CADD-CNO
Skok: 100 mm - 950 mm , Średnica tłoka: 200 mm - 200 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik CNOMO D200x50

3056.28 zł
netto/szt.
3759.22 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D160-D320 standardowe, seria CADD-MA
Skok: 100 mm - 95 mm , Średnica tłoka: 200 mm - 200 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D200x15

1876.32 zł
netto/szt.
2307.87 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D160-D200, tłoczysko INOX seria CADD-MAES
Skok: 10 mm - 995 mm , Średnica tłoka: 200 mm - 200 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D200x5, tłoczysko INOX

2166.72 zł
netto/szt.
2665.07 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D160-D200 standardowe, nierdzewne seria CADD-ES
Skok: 100 mm - 900 mm , Średnica tłoka: 200 mm - 200 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D200x25, wykonanie INOX

14175.90 zł
netto/szt.
17436.36 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D160-D320 dwustronne tłoczysko, seria CADD-MADT
Skok: 100 mm - 50 mm , Średnica tłoka: 200 mm - 200 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D200x50, z dwustronnym tłoczyskiem

3758.99 zł
netto/szt.
4623.56 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt