Siłowniki pneumatyczne miniaturowe, seria C(D)JP2/CJP
Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne miniaturowe serii C(D)JP2/CJP to specjalne lekkie i o małych wymiarach gabarytowych elementy pneumatyki stosowane w maszynach i urządzeniach gdzie wymagane są minimalne siły oraz krótkie przemieszczenia. Urządzenia takie spotykane są we wszystkich branżach przemysłu. Siłowniki pneumatyczne miniaturowe serii C(D)JP2 wykonywane są o średnicach tłoka od 4 do 16 mm. Siłowniki pneumatyczne miniaturowe serii CJP wykonywane są o średnicach tłoka od 4 do 15 mm. Zakres skoków roboczych dla siłowników pneumatycznych okrągłych wynosi: - dla wersji dwustronnego działania: od 5 do 40 mm - dla siłownika jednostronnego działania: od 5 do 25 mm. Maksymalne ciśnienie pracy siłownika miniaturowego SMC wynosi 7 bar.
Rozwiń
Zwiń
Siłowniki pneumatyczne mini miniaturowe seria C(D)JP2/CJP - co warto wiedzieć?
Siłowniki pneumatyczne miniaturowe serii C(D)JP2/CJP SMC to nierozbieralne napędy pneumatyczne do stosowania w maszynach i urządzeniach i liniach technologicznych.
Siłowniki pneumatyczne miniaturowe serii C(D)JP2 są siłownikami dwustronnego działania.
Siłowniki pneumatyczne miniaturowe serii CJP to siłowniki jednostronnego działania.
Siłowniki pneumatyczne miniaturowe serii C(D)JP2 przeznaczone są do montażu bezpośredniego z użyciem otworów wykonanych w ich korpusach lub z użyciem elementów mocujących takich jak: - łapy, - kołnierz, - widełki, - jarzmo, - końcówka widełkowa i prosta na tłoczysku.
Siłowniki pneumatyczne miniaturowe serii CJP przeznaczone są wkręcania w gwintowane gniazda (na korpusie wykonany jest gwint zewnętrzny) lub do montażu grodziowego z użyciem dołączonych nakrętek.
Siłowniki pneumatyczne miniaturowe oznaczone CJP2 nie są wyposażone w magnes.
Siłowniki miniaturowe o oznaczeniu typu CDJP2 mają magnes w tłoku, uruchamiający bezdotykowe czujniki położenia tłoka.
Siłowniki z magnesem mogą być używane układach automatyki przemysłowej.
Czujniki położenia tłoka podają sygnał elektryczny po osiągnięciu przez tłoczysko położeń skrajnych.
Czujniki położenia tłoka montuje są w kanałkach typu C wykonanych w korpusie siłownika.
Siłowniki posiadają gumowe zderzaki amortyzujące uderzenia tłoka o pokrywę.
Każdego miesiąca na Twojej skrzynce e-mail. Garść cennej wiedzy o produktach i rozwiązaniach w pneumatyce. Dzielimy się z Tobą fachową wiedzą, praktycznymi poradami o komponentach, które sprzedajemy.