Tryb pracy jednostki napędowej
Z płytka spinającą
Siła teoretyczna przy 0,6 Mpa (6 bar, 87 psi), powrót
415 N
Siła teoretyczna przy 0,6 MPa (6 bar, 87 psi), wysunięcie
483 N
Przyłącza pneumatyczne
G1/8
Materiał tłoczyska
Stal wysokostopowa, nierdzewna
Konstrukcja
Z płytka spinającą, Tłok, Tłoczyskowy, Wózek
Przemieszczana masa własna
1 761 g
Regulowany zakres położenia końcowego/przedniego
111 mm
Regulowany zakres położenia końcowego/tylnego
51.5 mm
Klasa odporności na korozję CRC
0 – Brak odporności na korozję
Prowadzenie
Prowadzenie na łożyskach kulkowych
Alternatywne przyłącza
Patrz opis produktu
Długość amortyzacji
20 mm
Ciśnienie robocze
1 ... 8 bar
Temperatura otoczenia
0 ... 60 °C
Amortyzacja
Amortyzator progresywny z obu stron
Materiał pokrywy
Stop aluminium
Materiał uszczelnień
HNBR
Sposób montażu
Przy pomocy otworów przelotowych
Sygnalizacja położenia
Przy pomocy czujników
Medium robocze
Sprężone powietrze wg ISO8573-1:2010 [7:4:4]
Maks. energia uderzenia w położeniach końcowych
10 Nm
Uwaga dotycząca materiałów
Nie zawierają miedzi i PTFE, Zgodne z RoHS
Materiał obudowy
Stop aluminium
Ciśnienie robocze MPa
0.1 ... 0.8 MPa
Tryb pracy
Dwustronnego działania
Uwagi odnośnie medium roboczego
Możliwa praca na powietrzu olejonym (po rozpoczęciu olejenia jest ono wymagane przy dalszej pracy)