Tryb pracy jednostki napędowej
Z płytka spinającą
Siła teoretyczna przy 0,6 Mpa (6 bar, 87 psi), powrót
79 N
Siła teoretyczna przy 0,6 MPa (6 bar, 87 psi), wysunięcie
94 N
Przyłącza pneumatyczne
M5
Materiał tłoczyska
Stal wysokostopowa, nierdzewna
Konstrukcja
Napęd z dwoma tłokamiJarzmoTłoczyskoWózek
Przemieszczana masa własna
135.7 g
Regulowany zakres położenia końcowego/przedniego
10 mm
Regulowany zakres położenia końcowego/tylnego
10 mm
Klasa odporności na korozję CRC
1 – Niska odporność na korozję
Prowadzenie
Prowadzenie na łożyskach kulkowych z zamkniętym obiegiem kulek
Materiał prowadnicy
POM, TPE-E, Stal wysokostopowa
Długość amortyzacji
1.5 mm
Ciśnienie robocze
1 ... 8 bar, 14.5 ... 116 psi
Temperatura otoczenia
-10 ... 60 °C
Amortyzacja
elastyczne pierścienie/płytki amortyzujące z obu stron
Materiał pokrywy
Stop aluminium
Materiał uszczelnień
HNBR
Sposób montażu
Przy pomocy otworów przelotowych
Sygnalizacja położenia
Przy pomocy czujników
Medium robocze
Sprężone powietrze wg ISO8573-1:2010 [7:4:4]
Maks. energia uderzenia w położeniach końcowych
0.08 J
Uwaga dotycząca materiałów
Nie zawierają miedzi i PTFE, Zgodne z RoHS
Materiał obudowy
Stop aluminium
Ciśnienie robocze MPa
0.1 ... 0.8 MPa
Tryb pracy
Dwustronnego działania
Uwagi odnośnie medium roboczego
Możliwa praca na powietrzu olejonym (po rozpoczęciu olejenia jest ono wymagane przy dalszej pracy)