Tryb pracy jednostki napędowej
Z płytka spinającą
Klasa odporności na korozję CRC
1 – Niska odporność na korozję
Siła teoretyczna przy 0,6 Mpa (6 bar, 87 psi), powrót
207 N
Siła teoretyczna przy 0,6 MPa (6 bar, 87 psi), wysunięcie
241 N
Przyłącza pneumatyczne
M5
Materiał tłoczyska
Stal wysokostopowa, nierdzewna
Konstrukcja
Napęd z dwoma tłokamiJarzmoTłoczyskoWózek
Przemieszczana masa własna
637 g
Uwagi odnośnie medium roboczego
Możliwa praca na powietrzu olejonym (po rozpoczęciu olejenia jest ono wymagane przy dalszej pracy)
Prowadzenie
Prowadzenie na łożyskach kulkowych z zamkniętym obiegiem kulek
Materiał prowadnicy
POM, TPE-E, Stal wysokostopowa
Sygnalizacja położenia
Przy pomocy czujników
Ciśnienie robocze
1 ... 8 bar, 14.5 ... 116 psi
Temperatura otoczenia
-10 ... 60 °C
Amortyzacja
Amortyzacja elastomerowa, z obu stron, brak możliwości regulacji skoku
Materiał pokrywy
Stop aluminium
Materiał uszczelnień
HNBR
Sposób montażu
Przy pomocy otworów przelotowych
Medium robocze
Sprężone powietrze wg ISO8573-1:2010 [7:4:4]
Długość amortyzacji
0.8 mm
Maks. energia uderzenia w położeniach końcowych
0.15 J
Uwaga dotycząca materiałów
Nie zawierają miedzi i PTFE, Zgodne z RoHS
Materiał obudowy
Stop aluminium
Ciśnienie robocze MPa
0.1 ... 0.8 MPa
Tryb pracy
Dwustronnego działania