Materiał prowadnicy
Stalowe rolki prowadzące
Typ silnika
Silnik skokowySilnik serwo
Maks. przyspieszenie
15 m/s2
Masowy moment bezwładności JL na kg obciążenia roboczego
0.00912 kgcm2
Zakładana żywotność
5 000 km
Materiał wózka
Stop aluminium, anodowany
Kod interfejsu, napęd
V20
Maks. siła promieniowa na wałku napędowym
30 N
Materiał nakrętki śrubowej
Stalowe rolki prowadzące
Materiał śruby
Stalowe rolki prowadzące
Materiał płyty spinającej
Stop aluminium, anodowany
Pozycja wyjściowa
Stały zderzak – blok dodatni, Stały zderzak – blok ujemny, Czujnik referencyjny
Poziom ciśnienia akustycznego
50 dB(A)
Obciążenie dynamiczne stałej podpory
2 810 N
Obciążenie dynamiczne prowadnicy liniowej
1 310 N
Obciążenie dynamiczne napędu z śrubą toczną
1 700 N
Obciążenie statyczne napędu z śrubą toczną
2 600 N
Obciążenie statyczne prowadnicy liniowej
2 440 N
Obciążenie statyczne stałej podpory
1 340 N
Przerwa konserwacyjna
Smarowanie na cały okres użytkowania
Materiał prowadzenia wózka napędu
Stalowe rolki prowadzące
Wartość obciążenia użytecznego, w poziomie
2 kg
Sposób montażu
Przy pomocy gwintów wewnętrznych, Z tulejką centrującą, Przy pomocy osprzętu, Z kołkiem walczowym
Sygnalizacja położenia
Przy pomocy czujników
Uwaga dotycząca materiałów
Zgodne z RoHS
Materiał obudowy
Stop aluminium, anodowany
Masowy moment bezwładności JH na metr skoku
0.01507 kgcm2
Masowy moment bezwładności JO
0.00144 kgcm2
Maks. Siła posuwu Fx
20 N
Wartość odniesienia dla obciążenia roboczego w pionie
2 kg
Temperatura otoczenia
0 ... 50 °C
Klasa odporności na korozję CRC
0 – Brak odporności na korozję
Zgodność z PWIS
VDMA24364-Strefa III
Przemieszczana masa własna przy 0 mm skoku
83 g
Dodatkowy współczynnik przemieszczanej masy własnej na 10 mm skoku
9 g
Ciężar podstawowy dla 0 mm skoku
176 g
Ciężar dodatkowy na 10 mm skoku
19 g
Materiał tłoczyska
Stal wysokostopowa, nierdzewna
Konstrukcja
Elektryczna jednostka miniz napędem śrubowo-kulkowym
Prowadzenie
Prowadzenie na łożyskach kulkowych z zamkniętym obiegiem kulek