Temperatura otoczenia
0 do 60 °C
Amortyzacja
tłumienie hałasu przez bufor
Konstrukcja
wałek napędu, prowadzenie liniowe plus podparcie obrotowe, dodatnio poprowadzona sekwencja ruchu
Maksymalne obciążenie użyteczne
0,5 kg
Materiał zderzaków
stal wysokostopowa
Materiał uchwytu
stop aluminium anodowane
Materiał płyty podstawowej
stop aluminium anodowane
Maks. skok liniowy przy kącie obrotu 90°
90/90 mm
Skok w osi Z
80 do 100 mm
Powtarzalność położeń końcowych
+/-0,02 mm
Maks. moment obrotowy na wałku napędowym
0,85 Nm
Maks. siła osiowa na wałku napędowym
10 N
Maks. siła w kierunku Y
30 N
Materiał docisku sprężynowego
stal wysokostopowa
Materiał prowadnicy krzyżowej
stal ulepszana cieplnie
Materiał dźwigni obrotowej
stal do nawęglania, oksydowana
Materiał płyty z rowkiem prowadzącym
stal do nawęglania, hartowana
Materiał szyny dla czujników
stop aluminium, anodowane
Materiał jarzma
stop aluminium, anodowane
Maks. Siła promieniowa na wale napędowym
30 N
Materiał śruby regulacyjnej
stal wysokostopowa
Uwaga dotycząca materiałów
nie zawierają miedzi i PTFE
Sygnalizacja położenia
przy pomocy czujników
Sposób montażu
przy pomocy otworów przelotowych i tulejek centrujących
Rodzaj konstrukcji
wałek napędowy, prowadnica liniowa i łożysko przegubowe, prowadzenie siłowe
Pozycja montażowa
dowolna