Amortyzacja
amortyzator wstrząsów po obu stronach
Konstrukcja
prowadzenie liniowe plus podparcie obrotowe, napęd wahadłowy, dodatnio poprowadzona sekwencja ruchu
Maksymalne obciążenie użyteczne
1,5 kg
Siła teoretyczna przy 0,6 MPa (6 bar, 87 psi)
55 N
Materiał zderzaków
stal wysokostopowa
Materiał uchwytu
stop aluminium anodowane
Materiał płyty podstawowej
stop aluminium anodowane
Maks. skok liniowy przy kącie obrotu 90°
175/175 mm
Skok w osi Z
80 do 100 mm
Powtarzalność położeń końcowych
+/-0,02 mm
Maks. siła w kierunku Y
50 N
Materiał docisku sprężynowego
stal wysokostopowa
Materiał prowadnicy krzyżowej
stal ulepszana cieplnie
Materiał dźwigni obrotowej
stal do nawęglania, oksydowana
Materiał płyty z rowkiem prowadzącym
stal do nawęglania, hartowana
Materiał szyny dla czujników
stop aluminium, anodowane
Materiał jarzma
stop aluminium, anodowane
Maks. skok w osi Z, pozycja oczekiwania
25 mm
Przyłącze pneumatyczne, pozycja oczekiwania
M5
Przyłącze pneumatyczne
M5
Ciśnienie robocze
4 do 8 bar
Temperatura otoczenia
0 do 60 °C
Materiał pokrywy
stop aluminium, anodowane
Pozycja montażowa
dowolna
Wymagania dla medium roboczego i sterującego
możliwość pracy w oleju (wymagana przy dalszej eksploatacji)
Rodzaj konstrukcji
napęd skrętny, prowadnica ślizgowa i łożysko skrętne z wymuszonym prowadzeniem
Sposób montażu
przy pomocy otworów przelotowych i tulejek centrujących
Sygnalizacja położenia
przy pomocy czujników
Medium robocze
sprężone powietrze zgodne z ISO 8573-1:2010 [7:-:-]
Materiał śruby regulacyjnej
stal wysokostopowa
Uwagi odnośnie medium roboczego
możliwa praca na powietrzu olejonym (po rozpoczęciu olejenia jest ono wymagane przy dalszej pracy)
Przyłącza pneumatyczne
M5