Oporność uzwojenia faza-faza
2.68 Ohm
Dopuszczalne obciążenie promieniowe wałka
350 N
Dopuszczalne obciążenie osiowe wałka
70 N
Całkowity moment bezwładności członu napędzanego
0.49 kgcm2
Wymiary referencyjnego radiatora zamocowanego do kołnierza silnika
250 x 250 x 15 mm, Stal
Termiczna stała czasowa
44 min
Elektryczna stała czasowa
3 ms
Indukcyjność uzwojenia krzyżowego Lq (faza)
6 mH
Indukcyjność uzwojenia wzdłużnego Lq (faza)
5 mH
Indukcyjność uzwojenia faza-faza
12 mH
Czujnik położenia wirnika, oznaczenie producenta
ECI 1118
Napięcie stałe, faza-faza
31.2 mVmin
Stała silnika w stanie zatrzymania
0.52 Nm/A
Moc znaminowa silnika
410 W
Maks. prędkość mechaniczna
16 000 1/min
Szczytowy moment obrotowy
5.6 Nm
Jałowy moment obrotowy
1.56 Nm
Pobór prądu przez cewkę hamulca
0.46 A
Cykle zadzałań hamulca zatrzymującego
10 milionów zadziałań jałowych (bez pracy tarcia)
Masowy moment bezwładności hamulca
0.074 kgcm2
Maks. akceptowalna energia wydzielana w mechanizmie hamulca wynikająca z tarcia
5 600 J
Maks. prędkość obrotowa hamulca bez obciążenia
10 000 1/min
Opóźnienie zadziałania hamulca sterowanego prądem stałym
<= 2 ms
Czas zamykania hamulca
10 ms
Czas zwolnienia hamulca
<= 35 ms
Indukcyjność cewki hamulca
700 mH
Rezystancja cewki hamulca
52.4 Ohm
Pobór mocy przez hamulec
11 W
Typ uzwojenia wyłącznika
Gwiazda wew.
Napięcie robocze DC hamulca
24 V
Moment trzymania hamulca
2.5 Nm
MTTFd, subkomponent
380 lat, czujnik położenia wirnika
MTTF, subkomponent
190 lat, czujnik położenia wirnika
Czujnik położenia wirnika, dokładność systemu pomiaru kąta
-120 ... 120 arcsec
Czujnik położenia wirnika, wartości pozycji na obrót
262 144
Czujnik położenia wirnika, zakres napięcia roboczego DC
3.6 ... 14 V
Czujnik położenia wirnika, napięcie robocze DC
5 V
Czujnik położenia wirnika, bezwzględne wykrywanie obrotów
1
Temperatura przechowywania
-20 ... 70 °C
Odporność na wstrząsy
Test odporności na wstrząsy, poziom surowości warunków 2 zgodnie z FN942017-5 i EN60068-2-27
Odporność na wibracje
Transport application test at severity level 2 in accordance with FN 942017-4 and EN 60068-2-6
Znak UKCA (patrz deklaracja zgodności)
Zgodnie z przepisami Wielkiej Brytanii dotyczącymi urządzeń elektrycznych, Zgodnie z przepisami Wielkiej Brytanii dotyczącymi EMC, Zgodnie z przepisami Wielkiej Brytanii dotyczącymi RoHS
Rozdzielczość czujnika położenia wirnika
18 Bit
Znak CE (patrz deklaracja zgodności)
Wg dyrektywy EU-EMV, Wg dyrektywy EU dla niskich napięć, Zgodnie z dyrektywą EU RoHS
Prąd znamionowy silnika
3 A
Nominalne napięcie robocze DC
325 V
Zasada pomiaru czujnika położenia wirnika
Indukcyjny
Interfejs czujnika położenia wirnika
EnDat 22
Względna wilgotność powietrza
0 - 90 %
Uwaga odnośnie temperatury otoczenia
do 80°C z obniżeniem -1,5% /°C
Maks. liczba obrotów
6 800 1/min
Zgodność z PWIS
VDMA24364-Strefa III
Klasa odporności na korozję CRC
0 – Brak odporności na korozję
Zgodność z normą
IEC 60034
Czujnik położenia wirnika
Enkoder absolutny, jednoobrotowy
Uwaga dotycząca materiałów
Zgodne z RoHS
Dopuszczenie
RCM Mark, c UL us - Recognized (OL)
Uwaga do maks. wysokości zabudowy
od 1000 m, tylko przy obniżeniu o -1,0% na 100 m
Kod interfejsu, silnik na zewnątrz
60P
Czas przechowywania w warunkach nominalnych
20 000 h
Wahania momentu wynikające z konstrukcji obwodu magnetycznego silnika
<1,0% maksymalnego momentu obrotowego
Maks. dopuszczalne względne niewyważenie resztkowe
G 2,5
Koncentryczność, współosiowość, bicie osiowe zgodnie z DIN SPEC 42955
N
Typ silnika zgodnie z EN 60034-7
IM B5, IM V1, IM V3
Monitoring temperatury
Cyfrowa transmisja temperatury silnika za pośrednictwem EnDat 2.2
Klasa pomiarowa wg EN 60034-1
S1
Maks. temperatura uzwojenia
155 °C
Klasa temperaturowa zgodnie z EN 60034-1
F
Temperatura otoczenia
-15 ... 40 °C
Maks. wysokość zabudowy
4 000 m
Prędkość znamionowa
3 000 1/min
Stopień zanieczyszczenia
2
Podłączenie elektryczne 1, liczba pinów/żył
15
Podłączenie elektryczne 1, technologia podłączenia
M23x1
Podłączenie elektryczne 1, typ podłączenia
Wtyczka hybrydowa
Zwrócić uwagę na stopień ochrony
IP40 wałek silnika bez RWDR, IP65 wałek silnika bez RWDR, IP67 dla obudowy silnika i technologii przyłączeniowej