Prowadzenie
Prowadzenie na łożyskach ślizgowych
Siła teoretyczna przy 0,6 MPa (6 bar, 87 psi), wysunięcie
17 N
Przyłącza pneumatyczne
M3
Materiał tłoczyska
Stal wysokostopowa, nierdzewna
Przemieszczana masa własna
8 g
Materiał uszczelnień dynamicznych
HNBR
Tryb pracy jednostki napędowej
Z płytka spinającą
Siła teoretyczna przy 0,6 Mpa (6 bar, 87 psi), powrót
13 N
Materiał prowadnicy
Stal wysokostopowa, nierdzewna
Odległość punktu ciężkości obciążenia roboczego do płyty spinającej
10 mm
Maks. obciążenie użytkowe w funkcji skoku przy zdefiniowanej odległości xs
1.1 N
Maks. dopuszczalny moment od obciążenia Mx w funkcji skoku
0.011 Nm
Materiał płyty końcowej
Stop aluminium, anodowany
Maks. energia uderzenia w położeniach końcowych
0.012 Nm
Ciśnienie robocze
2 ... 8 bar
Temperatura otoczenia
-10 ... 60 °C
Amortyzacja
elastyczne pierścienie/płytki amortyzujące z obu stron
Materiał pokrywy
Stal wysokostopowa, nierdzewna
Sygnalizacja położenia
Przy pomocy czujników
Medium robocze
Sprężone powietrze wg ISO8573-1:2010 [7:4:4]
Uwaga dotycząca materiałów
Zgodne z RoHS
Materiał obudowy
Stop aluminium, anodowany
Ciśnienie robocze MPa
0.2 ... 0.8 MPa
Tryb pracy
Dwustronnego działania
Uwagi odnośnie medium roboczego
Możliwa praca na powietrzu olejonym (po rozpoczęciu olejenia jest ono wymagane przy dalszej pracy)
Klasa odporności na korozję CRC
1 – Niska odporność na korozję