Siłowniki - Czujnik położenia M9BWV (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m)

Sortuj wg:
Siłowniki kompaktowe z prowadnicami seria MGQ - SMC
Skok: 20 mm - 20 mm , Średnica tłoka D: 25 mm - 25 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Przyłącze elektryczne: SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) - SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy z prowadnicami seria MGQ (MGQL25-20-M9BWVSDPC) - SMC

2286.65 zł
netto/szt.
2812.58 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe ze sprzężeniem mechanicznym seria MY1C - SMC
Skok: 405 mm - 405 mm , Rodzaj gwintu: M - M , Średnica tłoka D: 20 mm - 20 mm , Czujnik położenia: M9BWV (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m) - M9BWV (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m)
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. mechanicznym seria MY1C (MY1C20G-405L-M9BWV) - SMC

5570.50 zł
netto/szt.
6851.72 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe z prowadnicą ślizgową seria MY1M - SMC
Skok: 300 mm - 300 mm , Średnica tłoka D: 40 mm - 40 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Przyłącze elektryczne: SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) - SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. mechanicznym MY1M (MY1M40-300-M9BWVSDPC) - SMC

4869.53 zł
netto/szt.
5989.52 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki z prowadnicami seria MGP - SMC
Skok: 175 mm - 30 mm , Średnica tłoka D: 20 mm - 50 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Przyłącze elektryczne: SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) - Z (5 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Typ prowadnic
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z prowadnicami seria MGP (MGPAF25-175Z-M9BWVZ) - SMC

2948.88 zł
netto/szt.
3627.12 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki dociskowe seria CQ2-Z - SMC
Skok: 100 mm - 100 mm , Średnica tłoka D: 40 mm - 80 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQ2-Z (CDBQ2G80-100DC-RN-M9BWVL) - SMC

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki dociskowe seria CQS - SMC
Skok: 100 mm - 100 mm , Średnica tłoka D: 16 mm - 16 mm , Przyłącze elektryczne: SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) - SDPC (długość kabla 0,5 m, złącze M12 4-pinowe) , Czujnik położenia: M9BWV (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m) - M9BWV (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy seria CQS (CDQSF16-100DCM-M9BWVSDPC) - SMC

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki

    • Jak skutecznie regulować prędkość siłowników?

      Do regulacji prędkości ruchu tłoczyska siłownika stosuje się zawory dławiąco-zwrotne. Regulacja następuje na całej długości skoku i aby była jak najbardziej skuteczna należy:

      • zamontować zawory dławiąco-zwrotne jak najbliżej siłownika (zalecamy stosowanie zaworów dławiąco-zwrotnych wkręconych w przyłącza siłownika)
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego (chodzi o zawory tzw. przewodowe). Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławimy zawsze powietrze odpływające z komory siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika pneumatycznego nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, jednak regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jaka jest żywotność siłowników pneumatycznych pracujących w warunkach zapylenia?

      Warunki pracy w których występuje silne zapylenie (przemysł drzewny i meblarski, produkcja sypkich materiałów budowlanych, produkcja pasz, przemysł młynarski i spożywczy) negatywnie wpływają zarówno na tłoczysko siłownika jak i na elementy wewnętrzne. Siłowniki pneumatyczne do pracy w pyle powinny być wyposażone w osłony tłoczysk lub w dodatkowy zgarniacz mosiężny usuwający przyklejający się do tłoczyska pył.

    • Czy siłowniki pneumatyczne kompaktowe mogą pracować z długimi skokami roboczymi?

      Konstrukcja siłowników kompaktowych jest zoptymalizowana pod kątem minimalizacji ich długości pod zabudowę, co skutkuje krótkimi tulejami prowadzącymi tłoczysko oraz wąskim pierścieniem prowadzącym tłok. Siłowniki kompaktowe nie są przewidziane do długich skoków (optymalna długość to maksymalnie ok. 400 mm), co nie oznacza, że dłuższych siłowników nie wykonujemy. Zawsze jednak należy zapewnić w takim przypadku dodatkowe prowadzenie zewnętrzne (co konsultujemy z zamawiającym).

    • Dlaczego występuje problem równoczesnego ruchu kilku siłowników pneumatycznych?

      Problem ten jest typowy dla siłowników pneumatycznych i wynika ze ściśliwości powietrza. Nie jest on do wyeliminowania w 100% ale przy zachowaniu następujących zasad można w znacznym stopniu poprawić działanie takich układów:

      • należy zastosować równe długości przewodów pneumatycznych zasilających/odpowietrzających) siłowniki,
      • należy zastosować identyczne średnice przewodów dla wszystkich siłowników
      • zaleca się zastosowanie jednego zaworu rozdzielającego do sterowania wszystkimi siłownikami
      • należy całkowicie “odkręcić” dławiki amortyzacji

      nie zaleca się używania zaworów dławiąco-zwrotnych na siłownikach, ewentualnie regulację prędkości realizować za pomocą tzw. tłumików z dławieniem zamontowanych w zaworze rozdzielającym.

    • Czy siłowniki pneumatyczne mogą pracować w układach hydrauliki siłowej?

      Siłowniki pneumatyczne mogą być stosowane w sytuacjach kiedy wymagana jest praca przy zasilaniu olejem hydraulicznym. Typowe uszczelnienia stosowane w siłownikach pneumatycznych (poliuretan PU, guma NBR oraz Viton-FKM) są odporne na działania oleju hydraulicznego. Należy jednak stosować siłowniki pneumatyczne w zakresie podawanego dla konkretnego typu ciśnienia pracy. Jedyną niedogodnością jest w takim przypadku brak skutecznego tłumienia w krańcowych położeniach (amortyzacja) i zalecany jest demontaż uszczelek amortyzacji lub całkowite “otwarcie” dławika służącego do regulacji amortyzacji.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt