Siłowniki - Skok 405 mm

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D125 standardowe, seria CADD-MA
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 50 mm - 80 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D50x405

439.16 zł
netto/szt.
540.17 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne okrągłe D32-D40 standardowe seria CADD-DSW
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 32 mm - 40 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik zagniatany D32x405, z magnesem i amortyzacją

412.90 zł
netto/szt.
507.87 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D100 standardowe, seria CADD-MA-EL
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D32x405, Easy Line

233.33 zł
netto/szt.
287.00 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D125 standardowe, uszczelnienie tłoczyska Viton, seria CADD-MAVR
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D50x405, uszczelka tłoczyska Viton

485.60 zł
netto/szt.
597.29 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D125, zgarniacz mosiężny, seria CADD-MAVS
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D32x405 zgarniacz mosiądz

423.03 zł
netto/szt.
520.33 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D125 tłoczysko INOX, seria CADD-MAES
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D32x405, tłoczysko INOX

389.76 zł
netto/szt.
479.40 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D32-D125, standardowe, Viton, seria CADD-MAV
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 100 mm - 80 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D32x405, do wysokich temperatur, Viton

421.66 zł
netto/szt.
518.64 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D160-D200, tłoczysko INOX seria CADD-MAES
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 160 mm - 200 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D160x405, tłoczysko INOX

2849.75 zł
netto/szt.
3505.19 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ISO15552 D160-D320, seria CADD-MAVR
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 160 mm - 160 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 D160x405, uszczelka tłoczyska Viton

2155.17 zł
netto/szt.
2650.86 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO15552 serii C95 - SMC
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka D: 200 mm - 250 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 seria C95 (C95SDB250-405-XC6) - SMC

17098.46 zł
netto/szt.
21031.11 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe ze sprzężeniem mechanicznym seria MY1C - SMC
Skok: 405 mm - 405 mm , Rodzaj gwintu: M - M , Średnica tłoka D: 20 mm - 20 mm , Czujnik położenia: M9BWV (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 2-przew., kabel pionowy 0,5 m) - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. mechanicznym seria MY1C (MY1C20G-405) - SMC

4371.92 zł
netto/szt.
5377.46 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO15552 serii CP96 - SMC
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka D: 40 mm - 63 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 seria CP96 (CP96SDB40-405C) - SMC

423.84 zł
netto/szt.
521.32 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe ze sprz. magn. seria CY1S-Z - SMC
Skok: 405 mm - 405 mm , Rodzaj gwintu: G - G , Średnica tłoka D: 25 mm - 25 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. magnetycznym seria CY1S-Z (CY1SG25TF-405Z) - SMC

3562.81 zł
netto/szt.
4382.26 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO6432 serii C85 - SMC
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka D: 25 mm - 25 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO6432 seria C85 (CD85N25-405C-B-X2018) - SMC

414.40 zł
netto/szt.
509.71 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne z blokadą tłoczyska - SMC
Skok: 405 mm - 405 mm , Rodzaj gwintu: G - G , Średnica tłoka D: 40 mm - 40 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z blokadą tłoczyska seria C(D)NA2 (CDNA2F40TF-405-D) - SMC

2870.35 zł
netto/szt.
3530.53 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
RHC, HOCHLEISTUNGSZYLINDE00001
Średnica tłoka: 32 mm - 32 mm , Skok: 405 mm - 405 mm , Rodzaj gwintu: R - R , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik o dużej prędkości przesuwu RHCB32-405 SMC

4630.73 zł
netto/szt.
5695.80 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne beztłoczyskowe D18-D63, z krótkim wózkiem, seria ACZK
Skok: 405 mm - 405 mm , Średnica tłoka: 32 mm - 63 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy D32x405, skrócony

1946.09 zł
netto/szt.
2393.69 zł
brutto/szt.
Wysyłka w 24-48h.
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki

    • Jak skutecznie regulować prędkość siłowników?

      Do regulacji prędkości ruchu tłoczyska siłownika stosuje się zawory dławiąco-zwrotne. Regulacja następuje na całej długości skoku i aby była jak najbardziej skuteczna należy:

      • zamontować zawory dławiąco-zwrotne jak najbliżej siłownika (zalecamy stosowanie zaworów dławiąco-zwrotnych wkręconych w przyłącza siłownika)
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego (chodzi o zawory tzw. przewodowe). Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławimy zawsze powietrze odpływające z komory siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika pneumatycznego nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, jednak regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jaka jest żywotność siłowników pneumatycznych pracujących w warunkach zapylenia?

      Warunki pracy w których występuje silne zapylenie (przemysł drzewny i meblarski, produkcja sypkich materiałów budowlanych, produkcja pasz, przemysł młynarski i spożywczy) negatywnie wpływają zarówno na tłoczysko siłownika jak i na elementy wewnętrzne. Siłowniki pneumatyczne do pracy w pyle powinny być wyposażone w osłony tłoczysk lub w dodatkowy zgarniacz mosiężny usuwający przyklejający się do tłoczyska pył.

    • Czy siłowniki pneumatyczne kompaktowe mogą pracować z długimi skokami roboczymi?

      Konstrukcja siłowników kompaktowych jest zoptymalizowana pod kątem minimalizacji ich długości pod zabudowę, co skutkuje krótkimi tulejami prowadzącymi tłoczysko oraz wąskim pierścieniem prowadzącym tłok. Siłowniki kompaktowe nie są przewidziane do długich skoków (optymalna długość to maksymalnie ok. 400 mm), co nie oznacza, że dłuższych siłowników nie wykonujemy. Zawsze jednak należy zapewnić w takim przypadku dodatkowe prowadzenie zewnętrzne (co konsultujemy z zamawiającym).

    • Dlaczego występuje problem równoczesnego ruchu kilku siłowników pneumatycznych?

      Problem ten jest typowy dla siłowników pneumatycznych i wynika ze ściśliwości powietrza. Nie jest on do wyeliminowania w 100% ale przy zachowaniu następujących zasad można w znacznym stopniu poprawić działanie takich układów:

      • należy zastosować równe długości przewodów pneumatycznych zasilających/odpowietrzających) siłowniki,
      • należy zastosować identyczne średnice przewodów dla wszystkich siłowników
      • zaleca się zastosowanie jednego zaworu rozdzielającego do sterowania wszystkimi siłownikami
      • należy całkowicie “odkręcić” dławiki amortyzacji

      nie zaleca się używania zaworów dławiąco-zwrotnych na siłownikach, ewentualnie regulację prędkości realizować za pomocą tzw. tłumików z dławieniem zamontowanych w zaworze rozdzielającym.

    • Czy siłowniki pneumatyczne mogą pracować w układach hydrauliki siłowej?

      Siłowniki pneumatyczne mogą być stosowane w sytuacjach kiedy wymagana jest praca przy zasilaniu olejem hydraulicznym. Typowe uszczelnienia stosowane w siłownikach pneumatycznych (poliuretan PU, guma NBR oraz Viton-FKM) są odporne na działania oleju hydraulicznego. Należy jednak stosować siłowniki pneumatyczne w zakresie podawanego dla konkretnego typu ciśnienia pracy. Jedyną niedogodnością jest w takim przypadku brak skutecznego tłumienia w krańcowych położeniach (amortyzacja) i zalecany jest demontaż uszczelek amortyzacji lub całkowite “otwarcie” dławika służącego do regulacji amortyzacji.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt