Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia M9N- standardowy czujnik elektroniczny, 3-przew. NPN, kabel poziomy

Sortuj wg:
Siłowniki beztłoczyskowe ze sprzężeniem mechanicznym seria MY1B - SMC
Skok: 1100 mm - 1100 mm , Rodzaj gwintu: M - M , Przyłącze elektryczne: L (3m) - L (3m) , Średnica tłoka D: 20 mm - 20 mm ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. mechanicznym seria MY1B (MY1B20-1100-M9NL) - SMC

2036.30 zł
netto/szt.
2504.65 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe ze sprzężeniem mechanicznym seria MY1H - SMC
Skok: 250 mm - 500 mm , Średnica tłoka D: 16 mm - 20 mm , Czujnik położenia: M9N- standardowy czujnik elektroniczny, 3-przew. NPN, kabel poziomy - M9N- standardowy czujnik elektroniczny, 3-przew. NPN, kabel poziomy
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. mechanicznym MY1H, zespół nastawy skoku L (MY1H16-250L-M9N) - SMC

5358.95 zł
netto/szt.
6591.51 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki z prowadnicami seria MGP - SMC
Skok: 10 mm - 75 mm , Średnica tłoka D: 40 mm - 80 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Typ prowadnic: L (prowadnica kulkowa) - M (prowadnica ślizgowa) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Typ prowadnic
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z prowadnicami seria MGP (MGPL80-10Z-M9N) - SMC

3186.13 zł
netto/szt.
3918.94 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt