Siłowniki pneumatyczne - Czujnik położenia M9NW (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 3-przew. NPN, kabel poziomy, 0,5 m)

Sortuj wg:
Siłowniki pneumatyczne okrągłe seria CM2 - SMC
Skok: 600 mm - 600 mm , Średnica tłoka D: 25 mm - 25 mm , Rodzaj gwintu: Rc - Rc , Przyłącze elektryczne: L (3 m) - L (3 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik okrągły seria CM2 (CDM2L25-600Z-M9NWL) - SMC

1039.66 zł
netto/szt.
1278.78 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki beztłoczyskowe ze sprzężeniem mechanicznym seria MY2H - SMC
Skok: 200 mm - 200 mm , Rodzaj gwintu: M - M , Średnica tłoka D: 16 mm - 16 mm , Przyłącze elektryczne: Z (5 m) - Z (5 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Typ prowadnicy
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik beztłoczyskowy ze sprz. mechanicznym z dokładną prow. kulkową seria MY2H (MY2HT16G-200L7-M9NWZ) - SMC

6386.77 zł
netto/szt.
7855.73 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne seria C(D)M3 - SMC
Skok: 75 mm - 75 mm , Średnica tłoka D: 20 mm - 20 mm , Przyłącze elektryczne: MAPC (długość kabla 1 m, złącze M8 3-pinowe) - MAPC (długość kabla 1 m, złącze M8 3-pinowe) , Czujnik położenia: M9NW (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 3-przew. NPN, kabel poziomy, 0,5 m) - M9NW (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 3-przew. NPN, kabel poziomy, 0,5 m)
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik o zmniejszonej długości seria C(D)M3 (CDM3B20-75-M9NWMAPC-C) - SMC

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki z prowadnicami seria MGP - SMC
Skok: 100 mm - 75 mm , Rodzaj gwintu: G - Rc , Średnica tłoka D: 32 mm - 63 mm , Przyłącze elektryczne: Z (5 m) - Z (5 m) ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Typ prowadnic
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z prowadnicami seria MGP (MGPM63-100Z-M9NWS) - SMC

2542.28 zł
netto/szt.
3127.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Pneumatyczne stoły przesuwne seria 25A-MXQ - SMC
Skok: 10 mm - 75 mm , Średnica tłoka D: 20 mm - 8 mm , Przyłącze elektryczne: L (3m) - L (3m) , Czujnik położenia: M9NW (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 3-przew. NPN, kabel poziomy, 0,5 m) - M9NW (czujnik elektroniczny z 2-kolor. wskazaniem, 3-przew. NPN, kabel poziomy, 0,5 m)
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Przyłącze elektryczne
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Stół przesuwny pneumatyczny z prowadnicą z kulkową (25A-MXQ25-10A-M9NWL) - SMC

6697.10 zł
netto/szt.
8237.43 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt