Siłowniki pneumatyczne - Średnica tłoka D 250 mm

Sortuj wg:
Siłowniki ISO15552 serii C95 - SMC
Skok: 100 mm - 925 mm , Średnica tłoka D: 250 mm - 250 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 seria C95 (C95SB250-100) - SMC

10274.81 zł
netto/szt.
12638.02 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO 15552/VDMA seria C95 - SMC
Skok: 100 mm - 890 mm , Średnica tłoka D: 250 mm - 250 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 seria C95 (C95SDT250-250) - SMC

15011.89 zł
netto/szt.
18464.62 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki z blokadą tłoczyska, dwustronnego działania, z jednostr. tłoczyskiem serii C(D)LS - SMC
Skok: 250 mm - 250 mm , Rodzaj gwintu: G - G , Średnica tłoka D: 250 mm - 250 mm , Opcja: amortyzacja na obu końcach - amortyzacja na obu końcach
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z blokadą tłoczyska serii C(D)LS (CLSC250TF-250-D) - SMC

40090.02 zł
netto/szt.
49310.72 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne ATEX seria 55-C(D)S1*N - SMC
Skok: 350 mm - 500 mm , Średnica tłoka D: 250 mm - 250 mm , Opcja: bez osłony tłoczyska, amortyzacja: obustronna - bez osłony tłoczyska, amortyzacja: obustronna
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik pneumatyczne, smarowane fabrycznie (55-CS1BN250-350) - SMC

9794.39 zł
netto/szt.
12047.10 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne z blokadą tłoczyska - SMC
Skok: 1200 mm - 900 mm , Rodzaj gwintu: R - R , Średnica tłoka D: 250 mm - 250 mm , Opcja: KN - osłona tłoczyska odporna na wysoką temperaturę, bez amortyzacji - amortyzacja na obu końcach
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Opcja
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik z blokadą tłoczyska seria C(D)LS (CLSB250-900) - SMC

48987.70 zł
netto/szt.
60254.87 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne seria C(D)S1*N - SMC
Skok: 100 mm - 700 mm , Rodzaj gwintu: G - R , Średnica tłoka D: 250 mm - 250 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik smarowany fabrycznie seria C(D)S1*N (CS1BN250TF-100) - SMC

7933.84 zł
netto/szt.
9758.62 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki pneumatyczne seria C(D)S1 - SMC
Skok: 100 mm - 800 mm , Rodzaj gwintu: G - R , Średnica tłoka D: 250 mm - 250 mm , Czujnik położenia: bez czujników - bez czujników ,
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Czujnik położenia
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Średnica tłoka D
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Rodzaj gwintu
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik do pracy z powietrzem smarowanym seria C(D)S1 (CS1F250-600) - SMC

11162.77 zł
netto/szt.
13730.21 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki pneumatyczne

    • W jaki sposób regulować prędkość ruchu siłowników pneumatycznych?

      Do regulacji prędkości ruchu siłownika pneumatycznego przeznaczone są zawory dłąwiące i dławiąco-zwrotne. Regulacja odbywa się na całej długości skoku. Dla zapewnienia jej skuteczności należy:

      • amontować zawory dławiąco-zwrotne w przyłącza siłownika
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego. Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławić należy zawsze powietrze wypływające z siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jak zmieniać siłę działania siłownika pneumatycznego?

      Regulacja siły działania odbywa się wyłącznie przez regulację ciśnienia sprężonego powietrza.

    • Co to jest amortyzacja pneumatyczna?

      Amortyzacja pneumatyczna odpowiada za płynne wyhamowanie ruchu siłownika pneumatycznego w końcu ruchu. Najszęściej występuje amortyzacja regulowana ręcznie. Dostępna jest także regulacja pneumatyczna samonastawna (np. w Festo) doposowująca siłę tłumienia do prędkości ruchu tłoczyska siłownika.

    • Jaka jest różnica pomiędzy siłownikiem tłoczyskowym a beztłoczyskowym?

      Siłowniki beztłoczyskowe, zgodnie z nazwą, nie posiadają tłoczysko. W związku z tym są dużo krótsze przy tym samym skoku od siłowników standardowych. W siłownikach beztłoczyskowych elementem przenoszącym napęd jest wózek.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Dodano do koszyka

Cena jednostkowa: x
Usługa cięcia/rozpakowania:
Razem:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt
Nazwa produktu:
SKU:
Załączniki
Wyczyść formularz
Zapytanie o produkt