Temperatura otoczenia
0 do 60 °C
Amortyzacja
tłumienie hałasu przez bufor
Konstrukcja
wałek napędu, prowadzenie liniowe plus podparcie obrotowe, dodatnio poprowadzona sekwencja ruchu
Maksymalne obciążenie użyteczne
1 kg
Materiał zderzaków
stal wysokostopowa
Materiał uchwytu
stop aluminium anodowane
Materiał płyty podstawowej
stop aluminium anodowane
Maks. skok liniowy przy kącie obrotu 90°
142/142 mm
Skok w osi Z
80 do 100 mm
Powtarzalność położeń końcowych
+/-0,02 mm
Maks. moment obrotowy na wałku napędowym
1,25 Nm
Maks. siła osiowa na wałku napędowym
18 N
Maks. siła w kierunku Y
35 N
Materiał docisku sprężynowego
stal wysokostopowa
Materiał prowadnicy krzyżowej
stal ulepszana cieplnie
Materiał dźwigni obrotowej
stal do nawęglania, oksydowana
Materiał płyty z rowkiem prowadzącym
stal do nawęglania, hartowana
Materiał szyny dla czujników
stop aluminium, anodowane
Materiał jarzma
stop aluminium, anodowane
Maks. Siła promieniowa na wale napędowym
45 N
Uwaga dotycząca materiałów
nie zawierają miedzi i PTFE
Sygnalizacja położenia
przy pomocy czujników
Sposób montażu
przy pomocy otworów przelotowych i tulejek centrujących
Rodzaj konstrukcji
wałek napędowy, prowadnica liniowa i łożysko przegubowe, prowadzenie siłowe
Pozycja montażowa
dowolna
Materiał pokrywy
stop aluminium, anodowane