SMAROWNICE SPRĘŻONEGO POWIETRZA BLUE LINE
Zastosowanie smarownic sprężonego powietrza BLUE LINE
Smarownice sprężonego powietrza BLUE LINE są elementami z grupy elementów przygotowujących medium robocze. Smarownica sprężonego powietrza BLUE LINE w sposób regulowany (przy pomocy regulacji kroplenia) wprowadza do przewodów pneumatycznych mgłę olejową stosowaną do smarowania ruchomych części elementów pneumatyki oraz ich uszczelnienia. Smarowanie zmniejsza opory ruchu siłowników pneumatycznych i wydłuża żywotność wszystkich elementów pneumatyki.
Smarowanie wymagane jest dla elementów, w których zastosowano uszczelnienia z NBR (guma) oraz Vitonu oraz dla narzędzi z napędem pneumatycznym.
Smarownice sprężonego powietrza BLUE LINE - co warto wiedzieć?
Smarownica sprężonego powietrza BLUE LINE to element dla zastosowań przemysłowych i warsztatowych do smarowania układów i elementów pneumatyki oraz narzędzi pneumatycznych.
Skuteczne smarowanie odbywa się w odległości do 3 m od smarownicy sprężonego powietrza.
Stosowanie smarownicy sprężonego powietrza BLUE LINE jest niezbędne dla właściwej pracy niektórych elementów pneumatyki.
Stosowanie smarownicy sprężonego powietrza BLUE LINE wydłuża żywotność siłowników pneumatycznych zmniejszając opory ruchu i poprawiając płynność ich pracy.
Na korpusach smarownic sprężonego powietrza BLUE LINE zaznaczono strzałkami kierunek przepływu.
Smarownica sprężonego powietrza BLUE LINE posiada regulację kroplenia.
Do smarownic serii BLUE LINE zalecany jest olej hydrauliczny o lepkości kinematycznej 32 mm2/s.
Smarownice sprężonego powietrza BLUE LINE wyposażone są w osłony zbiorników w celu ochrony przed uszkodzeniami.
Parametry techniczne:
Medium robocze: sprężone powietrze, neutralne gazy
Zalecane ciśnienia robocze: od 1 do 10 barów
Zalecane temperatury pracy: do +60°C.
Gwinty przyłączeniowe (wielkość): od G1/4” do G1”
Zastosowane materiały:
korpus, osłona zbiornika – aluminium, zbiornik, kopułka smarownicy – poliwęglan, korek smarownicy – tworzywo sztuczne, uszczelnienia – NBR