Bądź na bieżąco
Zapisując się do naszej bazy zyskasz: porady, informację o nowościach, dedykowane oferty i dostęp do limitowanych materiałów
Przesyłając, wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail od Air-Com Pneumatyka-Automatyka
Materialy:
Obudowa: Stal/mosiadz ocynkowany, uszczelka: NBR
Zakres temperatury:
-20°C do maks. +80°C
Cisnienie robocze:
0 do 16 bar
Przeplyw:
2.250 l/min (cisnienie wejsciowe 6 bar, maks. spadek cisnienia 0,5 bar)
Funkcja:
Sprzeganie nastepuje podobnie jak w zlaczach standardowych przez wetkniecie zlaczki wtykowej do gniazda zlacza. Rozlaczenie nastepuje przez odsuniecie do tylu tuleji odblokowujacej. Nastepnie gniazdo zlacza sie zamyka i odpowietrza sie wtyk lacza, podczas gdy ten jest jeszcze podtrzymywany w gniezdzie zlacza. Gniazdo zlacza zwalnia wtyczke dopiero w momencie, gdy po stronie wtyczki cisnienie spadnie ponizej ok. 0,3 bar. Zapobiega to skutecznie niebezpiecznemu efektowi uderzenia-trzepotania (wlasciwa ochrona uzalezniona jest od cisnienia przylozonego po stronie wtyczki)
Uwaga:
Uzywac tylko wtyków zlacza ze stali hartowanej!
kompatybilny z **:
Rectus (25, 26, 1600, 1625), TEMA (1600), CEJN (320), JWL (520, 530, 560), Legris (25, 26), Parker (PE, PEF), Prevost (E ... 07), Festo (KD4 / KS4), IMI-Norgren (238), Aventics (CP1-NW 7 / 7,8) i wiele innych produktów niemieckich
**Nazwy i oznaczenia sa czesciowo zarejestrowanymi znakami towarowymi danych producentów.