Siłowniki Camozzi

Sortuj wg:
Silnik elektyczny serwo bezszczotkowy MTB-010-2-0-E, seria MTP, Camozzi

3268.85 zł
netto/szt.
4020.69 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Silnik krokowy MTS-23-18-060-0-0-S-C, seria MTS, Camozzi

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłownik okrągły dwustronnego działania ze stali nierdzewnej 97T6V050A0125, seria 97, Camozzi

5364.53 zł
netto/szt.
6598.37 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłownik beztłoczyskowy 50M2U16A, seria 50, Camozzi

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłownik wahadłowy D50/90, seria 30, Camozzi

3340.94 zł
netto/szt.
4109.36 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłownik beztłoczyskowy 52M2P25A, seria 52, Camozzi

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki kompaktowe, seria 31 - Camozzi
Skok: 10 mm - 5 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik kompaktowy UNITOP z zabezpieczeniem przed obrotem 31R2A012A040W, seria 31, Camozzi

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki krótkoskokowe, seria QN - Camozzi
Skok: 10 mm - 5 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik krótkoskokowy jednostronnego działania QN1A08A04, seria QN, Camozzi

120.24 zł
netto/szt.
147.90 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłownik blokujący UNITOP dwustronnego działania ST312A020A015, seria ST, Camozzi

683.33 zł
netto/szt.
840.50 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Napęd liniowy elektryczny z paskiem zębatym 5ES050TBL0050AS1, seria 5E, Camozzi

8313.26 zł
netto/szt.
10225.31 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Pirścień centrujący TR-CG-12, seria 5V, Camozzi

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO 15552, seria 63 - Camozzi
Średnica tłoka: 32 - 125
Średnica tłoka
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Końcówka widełkowa z klipsem G-25-32, seria 6E, Camozzi

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Sterownik do silników bezszczotkowych DRWB-W01-2-D-E-A, seria DRWB, Camozzi

5370.24 zł
netto/szt.
6605.40 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Przekładnia planetarna GB-040-03-D-0100, seria GB, Camozzi

4106.69 zł
netto/szt.
5051.23 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO15552, seria 41 - Camozzi
Skok: 100 mm - 500 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Łapa montażowa ISO15552 B-41-160, seria 41, Camozzi

610.75 zł
netto/szt.
751.22 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłownik wahadłowy D32/090°-M, seria 69, Camozzi

2604.24 zł
netto/szt.
3203.22 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Hamulec hydrauliczny typ LT0 D40x50, seria 43, Camozzi

1734.96 zł
netto/szt.
2134.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Blokada tłoczyska RLC-24-20, seria RL, Camozzi

1591.87 zł
netto/szt.
1958.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Minisiłowniki, seria 16, 23, 24 i 25 - Camozzi
Skok: 10 mm - 80 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO6432 16N1A08A010, seria 16, Camozzi

153.12 zł
netto/szt.
188.34 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Siłowniki ISO 15552, seria 61 - Camozzi
Skok: 100 mm - 900 mm
Skok
Wybierz wszystkie
Wyczyść
Siłownik ISO15552 z tuleją profilową 61M1P032A0025, seria 61, Camozzi

492.24 zł
netto/szt.
605.46 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej
Napęd pneumatyczny obrotowy ARP-001-1AA, seria ARP, Camozzi

0.00 zł
netto/szt.
0.00 zł
brutto/szt.
Status magazynowy: Tylko na zamówienie. więcej
Koszty dostawy: od 0.00zł więcej

  • FAQ Siłowniki

    • Jak skutecznie regulować prędkość siłowników?

      Do regulacji prędkości ruchu tłoczyska siłownika stosuje się zawory dławiąco-zwrotne. Regulacja następuje na całej długości skoku i aby była jak najbardziej skuteczna należy:

      • zamontować zawory dławiąco-zwrotne jak najbliżej siłownika (zalecamy stosowanie zaworów dławiąco-zwrotnych wkręconych w przyłącza siłownika)
      • zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe zamontowanie zaworu dławiąco-zwrotnego (chodzi o zawory tzw. przewodowe). Kierunek przepływu jest zaznaczony na zaworze, dławimy zawsze powietrze odpływające z komory siłownika - tzw. dławienie na wylocie.
      • do regulacji prędkości siłownika pneumatycznego nadają się także tzw. tłumiki z regulowanym przepływem wkręcone w rozdzielacz, jednak regulacja taka nie jest zbyt precyzyjna.

    • Jaka jest żywotność siłowników pneumatycznych pracujących w warunkach zapylenia?

      Warunki pracy w których występuje silne zapylenie (przemysł drzewny i meblarski, produkcja sypkich materiałów budowlanych, produkcja pasz, przemysł młynarski i spożywczy) negatywnie wpływają zarówno na tłoczysko siłownika jak i na elementy wewnętrzne. Siłowniki pneumatyczne do pracy w pyle powinny być wyposażone w osłony tłoczysk lub w dodatkowy zgarniacz mosiężny usuwający przyklejający się do tłoczyska pył.

    • Czy siłowniki pneumatyczne kompaktowe mogą pracować z długimi skokami roboczymi?

      Konstrukcja siłowników kompaktowych jest zoptymalizowana pod kątem minimalizacji ich długości pod zabudowę, co skutkuje krótkimi tulejami prowadzącymi tłoczysko oraz wąskim pierścieniem prowadzącym tłok. Siłowniki kompaktowe nie są przewidziane do długich skoków (optymalna długość to maksymalnie ok. 400 mm), co nie oznacza, że dłuższych siłowników nie wykonujemy. Zawsze jednak należy zapewnić w takim przypadku dodatkowe prowadzenie zewnętrzne (co konsultujemy z zamawiającym).

    • Dlaczego występuje problem równoczesnego ruchu kilku siłowników pneumatycznych?

      Problem ten jest typowy dla siłowników pneumatycznych i wynika ze ściśliwości powietrza. Nie jest on do wyeliminowania w 100% ale przy zachowaniu następujących zasad można w znacznym stopniu poprawić działanie takich układów:

      • należy zastosować równe długości przewodów pneumatycznych zasilających/odpowietrzających) siłowniki,
      • należy zastosować identyczne średnice przewodów dla wszystkich siłowników
      • zaleca się zastosowanie jednego zaworu rozdzielającego do sterowania wszystkimi siłownikami
      • należy całkowicie “odkręcić” dławiki amortyzacji

      nie zaleca się używania zaworów dławiąco-zwrotnych na siłownikach, ewentualnie regulację prędkości realizować za pomocą tzw. tłumików z dławieniem zamontowanych w zaworze rozdzielającym.

    • Czy siłowniki pneumatyczne mogą pracować w układach hydrauliki siłowej?

      Siłowniki pneumatyczne mogą być stosowane w sytuacjach kiedy wymagana jest praca przy zasilaniu olejem hydraulicznym. Typowe uszczelnienia stosowane w siłownikach pneumatycznych (poliuretan PU, guma NBR oraz Viton-FKM) są odporne na działania oleju hydraulicznego. Należy jednak stosować siłowniki pneumatyczne w zakresie podawanego dla konkretnego typu ciśnienia pracy. Jedyną niedogodnością jest w takim przypadku brak skutecznego tłumienia w krańcowych położeniach (amortyzacja) i zalecany jest demontaż uszczelek amortyzacji lub całkowite “otwarcie” dławika służącego do regulacji amortyzacji.

Dodałeś ten produkt do koszyka

SKU:
Przejdź do koszyka
Zapytanie o produkt